Autor |
Wiadomość
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 23:35, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
To może nakręć filmik jak teraz chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:44, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
Jeszcze silnik nie jest w ramie, jeszcze nawet nie jest zlożony, tylko oczyszczony całkowicie i czekam na wał aż wróci z regeneracji ale na sezon napewno zamieszcze film
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 1:35, 06 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No to powiem Ci, że o tak na słuch to w życiu bym nie pomyślał o łożysku ale gar za to bym zdjął i chociaż bym dojrzał korbowód. No ale dobrze, że usterka naprawiona
Więc do zobaczenia na zlocie !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:23, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
Koledzy!! Mam ino jedno pytanie czy zamawiając częsci mam na myśli łożyska i simmeringi do mojego silnika Wiatra z magnetem mogę zamawiać je pod silnik WSK 175? Są te same wszystkie czy inne?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 10:19, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jeżeli masz silnik o oznaczeniu W2A to możesz śmiało zamawiać są takie same.
Ponadto polecam nabyć książkę Jerzego Panacewicza "Motocykle SHL" w której to na stronach 37-38 są piękne tabele z opisanymi łożyskami do wszystkich silników SHL.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pon 10:26, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:40, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
Mam tą książkę ale ona się nazywa "Jeżdżę motocyklem SHL" i tam na tych stronach nie ma takiego opisu łożysk..
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 17:16, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
to już co innego Mrutemu chodzi o tą: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 0:04, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
aaa to co innego ma ktos to na e-booku? kazda złotówka idzie na SHL a jak nie, to bede musiał kupic
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 9:05, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Moim zdaniem tego w postaci pdf nie znajdziesz, bo jest to ogólnodostępna książka i kosztuję ok. 30 zł z wysyłką, a uwierz, że jest bardzo przydatna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 9:55, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
odezwij się na pw i podaj maila to pogadamy o książce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:22, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
No to witam ponownie, niestety kolega halcik miał książkę "Jeżdżę motocyklem SHL" czyli taką jak ja mam i dalej nie wiem jakie tam powinny być łożyska to silnik W2a bo to wiaterek z magnetem Tak więc jak ktoś ma tą książkę i tylko by chociaż mógł mi napisać jakie łożyska i simmeringi to bede bardzo wdzięczny Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 22:54, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Podaj adres email to Ci wyślę skan z książki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:18, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
Ooo super nie wiem czy Administrator nie będzie zły że podaję tu adres [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pon 0:09, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
A czego ma mieć jakieś problemy
Już poszło Jakby Ci tam coś jeszcze trzeba było to wal jak w dym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bromba111
|
Wysłany: Pią 19:03, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: kraków
|
Odgrzeję sprawę pierścieni. W wiatrze zamki pierścieni mają być skierowane w kierunku GAŻNIKA!!! Przecież pierścienie nie schodzą poniżej okna ssącego. Jeżeli założy się tłok odwrotnie to na pewno będą wychodzić na okno wydechowe bo taki mają rozstaw. Druga sprawa to tuleja cylindra w dolnej części ma wycięcia które są nie symetryczne i tak samo jest na tłoku i te wycięcia mają się pokrywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|