Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:51, 12 Lut 2010 Temat postu: [M11W] - TŁOK |
|
|
|
Mam pytanie, czy tłok z WSK 4 pasuje do SHLki M11W z silnikiem wiatra ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek
|
Wysłany: Pią 16:01, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: boguchwała
|
Tak to jest ten sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:05, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
|
Ok, dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
RAF-RA
|
Wysłany: Sob 21:26, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Może ktoś wie jak się go zakłada - chodzi o to ,że tłok od wsk4 ma strzałkę odwrotnie jak w shl m11 -zamki są od strony gaźnika - tak trzeba go założyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:44, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Jeżeli ma zamki do strony gaźnika tzn. że jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RAF-RA
|
Wysłany: Sob 22:17, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
No to mam problem - założyłem tłok odwrotnie silnik działał bez problemu,obróciłem go -zamkami do gaźnika i silnik zaczął mi dzwonić w czym problem( uważałem przy zakładaniu i raczej nic nie połamałem)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Sob 22:26, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Tłok ma być założony strzałką do wydechu. Wtedy powinno być ok. Jak będziesz jeździł z odwrotnie założonym, to zamki pierścieni będą wpadały w okna. Wtedy połamiesz pierścienie i zniszczysz cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RAF-RA
|
Wysłany: Sob 22:30, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
No nie bardzo - sprawdzałem i jak by nie założył tłok zamki wypadają w cylindrze W2A akurat na gładzi a nie w oknach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Sob 22:33, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
W mojej Gazeli jakiś mechanior przede mną zamontował tłok odwrotnie i nic się nie stało, może akurat w tych silnikach zamki nie trafiają w okno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RAF-RA
|
Wysłany: Sob 22:47, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Bo nie trafiają (jeżeli tłok ustawimy zamkami do gaźnika to nawet pierścienie przy suwie nie dochodzą do kanału ssącego) - tylko dlaczego silnik zaczął mi dzwonić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 23:52, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Na tą strzałkę trzeba uważać, bo kolega też kupił tłok i strzałkę miał wybitą odwrotnie. Także za każdym razem trzeba to kontrolować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 0:25, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Nie dam sobie ręki uciąć, aczkolwiek u mnie tłok jest założony chyba zamkami w stronę gaźnika. I nic się nie dzieje.
@RAF-RA, być może masz słabe pierścionki? Z drugiej strony, skoro miałeś założony przeciwnie i nic się nie działo to może nie ma co patrzeć na strzałkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RAF-RA
|
Wysłany: Nie 9:36, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Rozbierałem silnik od wsk 4 z kolegą ( nigdy nie ruszany)i faktycznie zamki były od strony gaźnika, dlatego swój przełożyłem-na swoim tłoku nie mam strzałki pomimo że fabryczny,silnik po remoncie. Tylko że sinik od wsk jest inny - ma większe kanały dolotowe,wydechowe i symetryczny cylinder i z tąd się wzięły moje wątpliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 10:55, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
W tym momencie trzymam w ręku tłok od M11W 100% oryginał (na tłoku pisze z jednej strony płaszcza: AK12, ZMD,29 - z drugiej: 10122-W) R2 i patrząc na strzałkę, tłok powinien być założony strzałką do wydechu, a wtedy oba zamki są w stronę gaźnika z tym, że ani jeden ani drugi nie trafi w kanał dolotowy.
Mam też ręku tłok nówkę sztukę, również oryginał, R3 (WSK-6, 22 i 059, AK12) no i zamki pokrywają się, a strzałką wybita w tę samą stronę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Nie 11:51, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
najważniejsze to żeby zamki nie trafiały na okna.
reszta to detale raczej nie wpływające na pracę silnika.
jak pierścionki dzwonią to może oznaczać że albo źle spasowane są albo popękały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|