Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->SHL M11 W2A problem zapalić motor

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M11 W2A problem zapalić motor <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
GERY81
PostWysłany: Sob 19:28, 09 Kwi 2016 Temat postu: SHL M11 W2A problem zapalić motor


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam wszystkich miłośników Motocykla SHL Wesoly Przejdę od razu do rzeczy Wesoly mam problem z silnikiem W2A nie wiem w czym leży problem bo zapalę motocykl silnik pracuje zagrzeje się wyłącze silnik pozostawię go do przestygnięcia po około 10 min nie zapali można kopać i kopać i nic teraz mam prośbę do was jak usunąć tą usterkę i gdzie jej szukać Wesoly pozdrawiam GERY81

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GERY81 dnia Sob 19:35, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Sob 20:00, 09 Kwi 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Po mojemu problem z pływakiem i się zalewa. Jak ci się tak stanie to pochyl maksymalnie moto na lewo i wtedy kop, z gazem na ful odkręconym. Jak zapali to znaczy że był zalany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiesław
PostWysłany: Nie 20:23, 13 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rawicz

Witam miłośników motocykli SHL M11. Potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu problemu z silnikiem w mojej SHL z silnikiem WIATRA . Problem polega na tym , iż silnik odpala i wkręca się ładnie na obroty. Po przejechaniu 10-14 kilometrów silnik gaśnie jakby brakło paliwa. Na początku myślałem , że jest to wina świecy ponieważ była ,,słaba" iskra. Po wymianie świecy silnik odpalał i jazda dalej. Później powtórka wymiana świecy i jazda, ale już po przejechaniu krótszego odcinka.Sprawdziłem cewkę zapłonową, ,wymieniłem świece o wyższej ciepłocie , kondensator. Nic nie pomaga, problem dalej pozostał. Silnik po kapitalnym remoncie ma przejechane 320 km.Słyszałem , że może być to problem tłoka i pierścieni. Jakby ktoś miał pomysł co to może być to proszę o rade.Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 21:37, 13 Maj 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A może jednak podstawy? Zobacz: drożność kranika (złej do butelki 0.5 litra, ma się lać a nie sączyć), sprawdź czy zbiornik nie ma zapchanego odpowietrzenia. Nie podałeś ważnych szczegółów: kolor i stan świecy, długość postoju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiesław
PostWysłany: Pon 17:37, 14 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rawicz

Sprawdziłem jest ok.Świeca ma kolor brązowy , natomiast czas postojów jest krótki dosłownie na odkręcenie i zakręcenie świecy. Dystans przejechany po wymianie świecy jest różny czasami kilkaset metrów a czasami kilka kilometrów.Zakładałem też tą samą świece i jazda dalej, bez zmian. Podczas jazdy odkręcałem korek wlewu paliwa( pomyślałem o odpowietrzeniu) ale nie miało to wpływu na jazdę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 19:35, 14 Maj 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Profilaktycznie sprawdź kranik i zawór iglicowy gaźnika. Jak nie to zostaje tylko przegrzana cewka wn

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 19:54, 14 Maj 2018 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Obstawiam kranik lub zagięty wężyk!!!, który zagina się po założeniu osłony!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiesław
PostWysłany: Pon 21:40, 14 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rawicz

Sprawdziłem kranik , paliwo leci równym strumieniem zleciało 1,5l . Gaźnik też odpada, zmieniałem gaźniki i bez zmian. Od razu zaznaczam , że wężyk też sprawdzałem . Dzieje się to samo przy założonych blachach i przy zdjętych. Pozostaje tylko jeszcze pomysł z cewką zapłonową , ale to muszę sprawdzić w najbliższym czasie jak będę miał wolną chwile.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 21:51, 14 Maj 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Przesmaruj prowadzenie platyna przy okazji. Może się blokuje po rozgrzaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Wto 21:50, 15 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Przerwa na świecy za duża. Nie mierz jej tylko zmniejsz minimalnie aż do skutku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiesław
PostWysłany: Śro 0:58, 16 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rawicz

Świece zmieniałem różne , o różnej ciepłocie i przerwie , ale problem pozostał .Dzisiaj wymieniłem cewkę zapłonową ,silnik pracuje równo, pięknie ,,wchodzi" na obroty. Jak znajdę wolną chwile to pojeżdżę i sprawdzę, jak sprawuje się po wymianie cewki. Oczywiście dam znać o efektach....
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiesław
PostWysłany: Pią 21:31, 18 Maj 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rawicz

Witam wszystkich kolegów.Pragnę donieść ,że chyba udało się zlokalizować i usunąć usterkę w mojej SHL-ce . Po wymianie cewki zapłonowej na inną używaną ( z epoki PRL) , silnik pracuje równą bez przerw jak dotychczas.Dziękuję za pomoc.Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 22:50, 18 Maj 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ostatni strzał był trafny. Ciesz się że masz już sprawna Ele

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->SHL M11 W2A problem zapalić motor
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group