Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pon 15:08, 06 Gru 2010 Temat postu: [W2A] Wałek startera z dziurkami czy bez? |
|
|
|
Przez przypadek nabyłem rzekomo ze starych zapasów wałek startera do mojego wiaterka (czy też bardziej WSK 175), wymiary wszystko takie same, numery w katalogu zamienne, kartka fabryki jest. Patrzyłem na allegro i inne ze starych zapasów też tak wyglądają, dla porównania wziąłem wałek zamontowany wcześniej w moim silniku i zauważyłem różnicę, w miejscu najgrubszym mam przewiercone trzy dziurki a w tym nowym ich nie ma. I teraz pytanie, służą one czemukolwiek? jedyna możliwość jest taka, że smarują wałek zmieniacza biegów ale czy owe smarowanie jest potrzebne? czy może ten mój stary wałek jest jakiś inny a może też takie wałki stosowano w SHL M11W a później już z dziurek zrezygnowano? A cóż z ortodoksyjnością? wiercić te dziurki żeby było bardziej oryginalnie czy zostawić jak jest?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
shl1961
|
Wysłany: Pon 16:05, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów
|
Wstaw zdjęcie, może ktoś kiedyś nawiercił te dziurki
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shl1961 dnia Pon 16:06, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:46, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
taka dziurka razy trzy, raczej w domu nikt nie wiercił zbyt dokładnie i równo
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 16:23, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Te dziurki nie mają znaczenia, co najwyżej porównaj na długość oba wałki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Wto 19:09, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Panowie dziurki to są w ..... to najwyżej może byc otwór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 1:30, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
gdzie są?
znaczenia pewnie za dużego nie ma, może więcej oleju cieknąć dźwignią jak będzie nieszczelnie, ale patrząc od strony ortodoksyjnego restauratora zabytków, montować to, robić OTWORY czy szukać dokładnie takiego samego wałka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Śro 9:39, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
otwory służa do smarowania powierzchni między wałkiem kopniaka i wałkiem biegów, olej nie będzie ciekł jeżeli na wałem biegów założy się odpowiedni oring... co do robienia otworu to wątpię że uda ci się go zrobić, wałek jest robiony ze stali utwardzanej....
szukaj wałka w którym długości się zgadzają a otwory tak na prawdę nie mają wielkiego znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|