Autor |
Wiadomość
|
bolek81
|
Wysłany: Pią 14:25, 05 Lip 2019 Temat postu: wał shl m11W a WSK 175 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam pytanie odnośnie wału. Posiadam silnik od shl m 11W 1968 r i czeka mnie wymiana wału. Wiem że od strony magneta czop jest dłuższy w shl niż w silniku z wsk 175. Czy w ogóle jest możliwość zamontowania wału z wsk 175 do shl wiatr?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
seba101626
|
Wysłany: Pią 15:31, 05 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Powiem szczerze, że nie potrafię odpowiedzieć na te pytanie, ale przy zakupie nowych wałów teoretycznie pasują one do siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pasuje do:
- SHL M17 175 Gazela
- WSK 175
A tak przy okazji, duże są różnice pomiędzy silnikami SHL M11W, a SHL M17 Gazela?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ruszi
|
Wysłany: Pią 18:45, 05 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Duze. Chociazby to ze w M11W tlok nie jest centralnie na srodku cylindra. Przelozenia sa inne. Zaplon. Cylinder. Glowica. Moze cos jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 20:33, 05 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2256
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jeśli chodzi o wał to już się to przewijał na forum. Wniosek był jeden, to nie takie proste i tanie. Dlaczego, bo czopy wału w przeciwieństwie do np tych z wueski 125 były obrabiane dopiero zlozeniu wału. Przy wymianie tego elementu (czopu) całe osiowanie trafia szlak. Przypuszczam, że będzie to powodowało kleszczenie się wału, chyba że ktoś będzie miał wybitne szczęście to zostanie duże bicie i wibracje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Sob 13:05, 06 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 434
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
@halcik - proszę o sprecyzowanie:
halcik napisał: |
czopy wału w przeciwieństwie do np tych z wueski 125 były obrabiane dopiero zlozeniu wału. |
Chodzi o WSKi 125 czy 175? Niby obstawiam to drugie, ale nie zakładam się...
No ale pytając wprost, czy (nowe i stare) wały są tak elastyczne, że pasują do każdego silnika Wiatra, bez względu na to czy w SHL-kach M11W/M17, czy WSK-ach M21W2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Sob 14:12, 06 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2256
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Seba sam mnie zacytowałeś gdzie piszę słowa wsk 125 więc skąd pytanie?
Odnośnie wału, już na samą logikę jak ma pasować ten sam wał pod magnego i wirnik? Jak wystaje wał, strona zapłonu w wsk 175, a jak wystaje czop w wsk 125 lub właśnie shl m11w?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|