Autor |
Wiadomość
|
kotek
|
Wysłany: Czw 17:30, 17 Gru 2015 Temat postu: [M 17] Remont tłumika. Jak to zrobić? |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam oryginalny tłumik w wizualnie całkiem niezłym stanie. Ale są dwa poważne minusy. Po pierwsze, jest przedziurawiony. Po drugie, w środku lata jakaś rurka. Prawdopodobnie przerdzewiała i odpadła. Nie da się jej wyciągnąć. Lata w górę w dół i na boki.
Co myślicie o tym żeby rozciąć tłumik na pół. pospawać wszystko co się da, wyczyścić. A na koniec pospawać w jedną całość. Mam dojście do firmy która zajmuje się polerowaniem, mają spawaczy itp. gorzej z doświadczeniem przy takich robotach. Z jakiego metalu robione były tłumiki? Nierdzewka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hokunin
|
Wysłany: Czw 17:44, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
A jak potem pochromujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 17:48, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Nierdzewka to materiał deficytowych w tamtych latach. Zresztą nie byłoby rdzy na tłumikach, a jest więc to zwykła stal. Patent z rozcinaniem i spawaniem opisany jest na forum mz, ale tyczy się MZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Pią 1:05, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Po spawaniu i całych tych zabiegach trzeba by bylo ten tłumik pochromować na miedzi, dobrze wypełnić i wypolerować ubytki i niedoróbki. Koszt takiej operacji raczej nie oplacalny, sam koszt chromowania znacznie przekroczy koszt zakupu nowego np u Hartmana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|