Autor |
Wiadomość
|
benicjanin738
|
Wysłany: Czw 11:49, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Benice; zachodniopomorskie
|
JCB ...a jak tak to super!!!
Dzięki serdeczne!
Przekonałeś mnie
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JCB
|
Wysłany: Czw 12:03, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
miki605 napisał: |
miki605 napisał: |
Większość części dostanę ale nie mogę poszukać tej prowadnicy sprężyny czyli "miedzianej rurki"
napiszcie proszę czy w tej prowadnicy znajduje się ta sprężyna w całości? czy ta prowadnica musi mieć "pełną przepustowość"? |
poradzicie coś ? |
Jeżeli mowa o tulejce przepustnicy ssania to : tak , sprężynka musi dać się schować w tej tulejce bo w takiej pozycji jest przy wyłączonym ssaniu (linka napięta, przepustnica uniesiona maksymalnie do góry)
Sprężynka w stanie rozprężonym jest prawie dwa razy dłuższa od tej tulejki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki605
|
Wysłany: Pon 23:02, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oborniki
|
Czy ta tyleja do przepustnicy wchodzi cala? Ona tam pracuje? Czy ta tuleja jest gładka czy posiada jakieś "zakucie"? Mam ja chyba w złym stanie i nie wiem jak powinna wyglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 8:01, 21 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Prowadzi ona sprężynę, na pewno na jednym końcu jest lekko zagięta ku środkowi, aby miała się o co zatrzymać sprężyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacek635
|
Wysłany: Pią 12:34, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
halcik napisał: |
Ja robiłem w innym "warsztacie" szybciej, taniej, ale obejmowało tylko kasowanie luzu przepustnicy i uszczelnienie gardzieli, resztę można zrobić w swoim zakresie. Ja nie lubię aż tak idealnie lśniących gaźników, silników itp dlatego lekki syf zalegać u mnie wręcz musi |
halcik nie musisz tak ukrywać tego warsztatu... konkurencja jest wskazana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Pią 14:28, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Ach ta autoreklama w twoim wykonaniu. Dyskusja była w innym temacie (regeneracja pegaza) w której również uczestniczyłeś. Zresztą kto zapyta ten się dowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|