Autor |
Wiadomość
|
Siemek
|
Wysłany: Śro 15:48, 29 Kwi 2015 Temat postu: Korbowód do m17 silnik W2 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Panowie potrzebuje się dowiedzieć szybko gdzie moge kupić korbowód do Gazeli M17 silnik W2 bo podobno są 2 długości korbowodu.
Oddałem wał do szlifierni ale koleś po 5 miesiącach powiedział mi ze nie może znaleźć takiego wału i dzisiaj mi powiedział ze jak znajdę sam to mi to zrobi PO 5 MIESIĄCACH MI TO POWIEDZIAŁ
Dla tego prosiłbym o jakąkolwiek pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Śro 16:30, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
allegro.pl, olx.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golot
|
Wysłany: Śro 16:40, 29 Kwi 2015 Temat postu: Re: Korbowód do m17 silnik W2 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Siemek napisał: |
Panowie potrzebuje się dowiedzieć szybko gdzie moge kupić korbowód do Gazeli M17 silnik W2 bo podobno są 2 długości korbowodu.
Oddałem wał do szlifierni ale koleś po 5 miesiącach powiedział mi ze nie może znaleźć takiego wału i dzisiaj mi powiedział ze jak znajdę sam to mi to zrobi PO 5 MIESIĄCACH MI TO POWIEDZIAŁ
Dla tego prosiłbym o jakąkolwiek pomoc |
hej a co jest z tą korbą nie tak ?
z reguły dają się zregenerować
jak wyślesz mi fotkę dam znać czy nadaje się do regeneracji
pozdro Golot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siemek
|
Wysłany: Śro 19:34, 29 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Z korbą jest tak ze jest przerdzewiała i przegnita silnik stał w garaży i jak go rozebrałem był zalany wodą nie wiem dlaczego
i nie wiem czy nie lepiej by było kupić cały wał korbowy zamiast bawić się w regeneracje starego, ale chce mieć w tym jak najwięcej oryginalnych części
jutro zadzwonię jeszcze raz do gościa żeby mi podał długość całkowita tego korbowodu.
No zdjęcia nie zrobię bo wszystko leży u gościa na szlifierni a kawałek do niego mam to bez sensu jechać tylko po to żeby zdjęcie zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Czw 8:38, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Jeśli korba nie jest krzywa anie przegrzana, a wymiary pod łożysko się zgadają to jest zdrowa Może gość sam ją zepsuł i teraz wmawia Ci, że trzeba ją wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Czw 11:41, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Magicy robią też tak, że wymieniają łożysko na ciut większe lub dorabiają sami wałeczki, korbę powiększają, a sworzeń dolny zmniejszają na środku. Mogą też być inne kombinacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekshlm06t
|
Wysłany: Pią 23:08, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze wsi
|
No i co z tą korbą? Poszło do przodu?
Nie wgryzałem się w silnik wiatra, ale mało prawdopodobne są dwie długości korby.
W silniku wski 250 (motocykl MR16T, bardzo unikatowy, ale mieliśmy go na falbanku), pojemność była zwiększona przez rozwiercenie cylindra oraz przez większe wykorbienie, ale nawet w nim była seryjna korba.
Oświecicie mnie?
Bo ciekaw jestem....
halcik napisał: |
Magicy robią też tak, że wymieniają łożysko na ciut większe lub dorabiają sami wałeczki, korbę powiększają, a sworzeń dolny zmniejszają na środku. Mogą też być inne kombinacje. |
Ja widzę tak:
szlifowanie bieżni zewnetrznej łożyska stopy korbowodu, do zabielenia, aby nie stracić twardości korby,
dorobienie koszyka łożyska,
dorobienie nadwymiarowego czopa łożyska korbowego,
szlifowanie czopa do wymiaru korby,
składam do kupy z nowymi igłami i latam.
Wypróbowane, będzie pan zadowolony.
Może w przypadku wiatra nie ma to ekonomicznego uzasadnienia, ale jest to jakiś sposób.
Poza tym jest tyle dostępnych korbowodów do japońców, razem z łożyskami korbowymi, że jakieś się dobierze.
Dokładanie w łożysku do swobodnie złożonych igieł, dodatkowej igły kasującej luz to półśrodek. Prędzej czy później to łożysko się zablokuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomekshlm06t dnia Pią 23:24, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|