Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->[m17] Czy to dźwięk za dużego luzu montażowego w cylindrze?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[m17] Czy to dźwięk za dużego luzu montażowego w cylindrze? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 13:56, 17 Maj 2011 Temat postu:







A będzie jako tako wyglądał taki zestaw gazela + cylinder od wsk?
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Wto 14:33, 17 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

bitels napisał:
Gabste nie powycinasz, cylinder wsk jest trochę mniejszy w części żebrowanej niż gazeli ( dlatego bez problemu można założyć osłony)


Nigdy nie porównywalem ale widzailem kiedys taki powycinany dlatego to napisalem.

hecktor2
Jeśli dasz cały cylinder od wsk to nie beda przylegały do siebie osłony ale da rady jeździć -rozwiązanie chwilowe az znajdziesz ąłdny cylinder myśle że warto poczekac Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:33, 18 Maj 2011 Temat postu:







Dzis w domowym zaciszu wyciągnąłem tulejke korby, jak sie okazało pod tulejke byl złożony kawałek błaszki. Sprawdziłem wszystko i wychodzi na to, ze główka korby jest rozbita i zrobiło sie "jajko". Czeka mnie wiec prawdopodobnie wymiana całego wału, bo juz mam dosyć niespodzianek. Teraz tylko cholerne żałuję, ze nie sprawdziłem wczesniej wszystkiego Kwasny
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Czw 7:14, 19 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Tu taj masz cyl, ja bym sie goscia spytal czy by taniej nie sprzedal Mruga
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 19:59, 19 Maj 2011 Temat postu:







A więc tak: Od kumpla dostałem dziś za przysłowiową flaszkę nominalny cylinder do wsk 175 Rotfl Teraz poszukuje jakiegoś dobrego tłoka, najlepiej ZMD, jednak nie mogę takowego znaleść Kwasny Znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych] o co chodzi z tą owalizacją?

Jaki wał polecacie? Choć te nowe to podejrzewam że wszystko chińszczyzna Zly
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Czw 20:32, 19 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie warto nowego dzisiejszego wału w tej cenia a moze i taniej znajdziesz oryginalne zmd Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 22:32, 19 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nigdzie nie znajdziesz tłoków ZMD z jednej prostej przyczyny - ZMD nigdy tłoków nie produkowało Wesoly Hyhy
Tłoki produkowały w komunie w Polsce trzy firmy FSO Warszawa, WSK Poznań i WSK Gorzyce, ten ostatni zakład w szczególności był głównym kooperantem zakładów w Nowej Dębie. Gorzyckie tłoki do WSK można jeszcze trafić. W środku mają odlane oznaczenia AK12 i WSKG.

Powinny być tu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 9:47, 20 Maj 2011 Temat postu:







No tak, tu mnie masz Wesoly mi wszystko co oryginalne to się z ZMD kojarzy Jezyk

Na allegro znalazłem coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] Oznaczenia są zgodne z tymi co podał Bitels chcę się upewnić czy to oryginał. Co do skutera dębicy to dzwoniłem i kazali dzwonić po 12.

Co myślicie o tych wałach?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Sob 19:10, 21 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Tłok oryginał. Tylko nie jestem pewny co do tego nominału, trzeba by go zmierzyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 14:48, 22 Maj 2011 Temat postu:







Ten wał jest od Gazeli? Dzwoniłem do gościa i mówi że nie wie dokładnie od jakiego motocykla jest wał, ale ślusarz powiedział mu że od jakiejś 175.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Nie 15:02, 22 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Tak wsk i gazela miały takie same Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 17:24, 22 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

gabste91 napisał:
Tak wsk i gazela miały takei same Mruga


Nie tak do końca takie same, różnią się jednym podstawowym szczegółem, który bardzo utrudnia regenerację....

Ale są zamienne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 21:26, 22 Maj 2011 Temat postu:







bitels napisał:

Nie tak do końca takie same, różnią się jednym podstawowym szczegółem, który bardzo utrudnia regenerację....


bitels możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Ja zauważyłem tylko takie "wcięcie" przy czopie korbowym na przeciwciężarach w wale WSK
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Pon 8:12, 23 Maj 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

bitels napisał:
gabste91 napisał:
Tak wsk i gazela miały takei same Mruga


Nie tak do końca takie same, różnią się jednym podstawowym szczegółem, który bardzo utrudnia regenerację....

Ale są zamienne.


Ja nie dopatrzylem sie większych zmian a moja gazela na nowym wale od wsk śmiga jak talala wiec nie bardzo ogarniam jaka jest różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 23:14, 23 Maj 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Różnią się średnicą sworznia stopy korbowodu i rodzajem łożyska w stopie.
Gazela ma dużo mniejszą średnicę niż wsk.
Wału z gazeli nie zregenerujesz nowym sworzniem i korbą z wsk.
Prościej poszukać wału z wsk ja tak zrobiłem jak zawiodły próby reanimacji wału z gazeli, nowy dorobiony czop i korba po szlifie wytrzymała tylko 1000 km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->[m17] Czy to dźwięk za dużego luzu montażowego w cylindrze?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group