Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 13:56, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
A będzie jako tako wyglądał taki zestaw gazela + cylinder od wsk?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 14:33, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
bitels napisał: |
Gabste nie powycinasz, cylinder wsk jest trochę mniejszy w części żebrowanej niż gazeli ( dlatego bez problemu można założyć osłony) |
Nigdy nie porównywalem ale widzailem kiedys taki powycinany dlatego to napisalem.
hecktor2
Jeśli dasz cały cylinder od wsk to nie beda przylegały do siebie osłony ale da rady jeździć -rozwiązanie chwilowe az znajdziesz ąłdny cylinder myśle że warto poczekac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:33, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
Dzis w domowym zaciszu wyciągnąłem tulejke korby, jak sie okazało pod tulejke byl złożony kawałek błaszki. Sprawdziłem wszystko i wychodzi na to, ze główka korby jest rozbita i zrobiło sie "jajko". Czeka mnie wiec prawdopodobnie wymiana całego wału, bo juz mam dosyć niespodzianek. Teraz tylko cholerne żałuję, ze nie sprawdziłem wczesniej wszystkiego
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 7:14, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Tu taj masz cyl, ja bym sie goscia spytal czy by taniej nie sprzedal
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:59, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
A więc tak: Od kumpla dostałem dziś za przysłowiową flaszkę nominalny cylinder do wsk 175 Teraz poszukuje jakiegoś dobrego tłoka, najlepiej ZMD, jednak nie mogę takowego znaleść Znalazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych] o co chodzi z tą owalizacją?
Jaki wał polecacie? Choć te nowe to podejrzewam że wszystko chińszczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Czw 20:32, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nie warto nowego dzisiejszego wału w tej cenia a moze i taniej znajdziesz oryginalne zmd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Czw 22:32, 19 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Nigdzie nie znajdziesz tłoków ZMD z jednej prostej przyczyny - ZMD nigdy tłoków nie produkowało
Tłoki produkowały w komunie w Polsce trzy firmy FSO Warszawa, WSK Poznań i WSK Gorzyce, ten ostatni zakład w szczególności był głównym kooperantem zakładów w Nowej Dębie. Gorzyckie tłoki do WSK można jeszcze trafić. W środku mają odlane oznaczenia AK12 i WSKG.
Powinny być tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:47, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
No tak, tu mnie masz mi wszystko co oryginalne to się z ZMD kojarzy
Na allegro znalazłem coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] Oznaczenia są zgodne z tymi co podał Bitels chcę się upewnić czy to oryginał. Co do skutera dębicy to dzwoniłem i kazali dzwonić po 12.
Co myślicie o tych wałach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Sob 19:10, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Tłok oryginał. Tylko nie jestem pewny co do tego nominału, trzeba by go zmierzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:48, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
Ten wał jest od Gazeli? Dzwoniłem do gościa i mówi że nie wie dokładnie od jakiego motocykla jest wał, ale ślusarz powiedział mu że od jakiejś 175.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 15:02, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Tak wsk i gazela miały takie same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 17:24, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
gabste91 napisał: |
Tak wsk i gazela miały takei same |
Nie tak do końca takie same, różnią się jednym podstawowym szczegółem, który bardzo utrudnia regenerację....
Ale są zamienne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:26, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
|
bitels napisał: |
Nie tak do końca takie same, różnią się jednym podstawowym szczegółem, który bardzo utrudnia regenerację.... |
bitels możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Ja zauważyłem tylko takie "wcięcie" przy czopie korbowym na przeciwciężarach w wale WSK
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 8:12, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
bitels napisał: |
gabste91 napisał: |
Tak wsk i gazela miały takei same |
Nie tak do końca takie same, różnią się jednym podstawowym szczegółem, który bardzo utrudnia regenerację....
Ale są zamienne. |
Ja nie dopatrzylem sie większych zmian a moja gazela na nowym wale od wsk śmiga jak talala wiec nie bardzo ogarniam jaka jest różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Pon 23:14, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Różnią się średnicą sworznia stopy korbowodu i rodzajem łożyska w stopie.
Gazela ma dużo mniejszą średnicę niż wsk.
Wału z gazeli nie zregenerujesz nowym sworzniem i korbą z wsk.
Prościej poszukać wału z wsk ja tak zrobiłem jak zawiodły próby reanimacji wału z gazeli, nowy dorobiony czop i korba po szlifie wytrzymała tylko 1000 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|