Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->[M17] problem z wysokimi obrotami

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M17] problem z wysokimi obrotami <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
michalez
PostWysłany: Czw 22:39, 16 Lip 2015 Temat postu: [M17] problem z wysokimi obrotami


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Witam wszystkich,
Posiadam gazele, w którą włożyłem tyle serca i czasu ale nadal mam z nią problemy.
Problem z którym się w chwili obecnej borykam to problem z wysokimi obrotami. Na biegu jałowymi pracuje ok, ale podczas wkręcania na obroty to dostaje muła ( buuuuuuuuuuuuu) Jakby dostawał nieprawidłową mieszankę.
Powoli jak dodaje gaz to jakoś rozpędza się ale jak od razu chcę wkręcić to nie jedzie. Gaźnik zamiennik z allegro niby pasujący ( stary nie nadawał się do niczego), kranik zamiennik ( przerobiony żeby więcej paliwa dostarczał - podejrzenie że za mała dawka paliwa), ssania nie ma na 100% uruchomionego, układ powietrza szczelny. Najlepsza opcja to podkładka drugiego gaźnika ale niestety nie mam skąd takiego załatwić. Proszę o wskazówki/pomoc. Iglica była regulowana na wszystkie możliwe sposoby.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalez dnia Czw 22:45, 16 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 22:56, 16 Lip 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Wyslij stary, oryginalny gaznik do regeneracji, zamienniki chińskie to nieporozumienie i loteria. Po regeneracji masz gwarancję na prawidłowe działanie gaznika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gaznik w stanie agonalnym regeneruje kompleksowo i jest jak nowy. Jesienią wysyłam tam do regeneracji żeby w przyszlym sezonie nie było kłopotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 7:22, 17 Lip 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2251
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jaki kolor świecy? Może tą drogą coś zdiagnozujesz, w ogóle masz możliwość regulowania silnika śrubą powietrza? Bo to jest największe niedomaganie chińszczyzny. Ja również polecę regenerację oryginalnego pegaza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 9:42, 17 Lip 2015 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Wymień kondensator Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalez
PostWysłany: Pią 14:05, 17 Lip 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

śruba powietrza - ok reguluje się bez problemu. starego gaźnika już nie mam. Spróbuje wymienić kondensator. Dziękuję za wskazówki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Pią 20:34, 17 Lip 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

A jak masz ustawioną dźwignię ssania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 22:31, 17 Lip 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Też bym stawiał na ssanie. U mnie są takie właśnie objawy jam mam opuszczoną przesłonę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 22:56, 17 Lip 2015 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No objawy podobne, ale kolega pisze w pierwszym poście, że na pewno nie ma włączonego ssania. Z resztą jakby nawet miał ssanie to zimny silnik przez chwile będzie się w miarę dobrze wkręcał, a dopiero jak się nagrzeje dostanie muła.

Ja tak miałem u siebie rok temu, zmarnowałem cały urlop bo mi się dławił a to się okazało, że kondensator nawalił - a założyłem nówkę. Jeśli wymiana kondensatora nie pomoże to wtedy dopiero zacząłbym szukać drugiego gaźnika (ale oryginalnego).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 23:24, 17 Lip 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Tylko, że w różnych polskich motocyklach inaczej wyłącza się ssanie, np w Osie dźwignia ssania wyłączonego wygląda tak jak ssania załączonego w M11, a gaźniki przecież te same. Ssanie najłatwiej sprawdzić, potem bym szukał dalej.
P.S. Jeśli kogoś obraziłem nie używając słowa "Pan" to przepraszam i w razie czego się poprawię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 23:41, 17 Lip 2015 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

No ja niestety nie miałem tej przyjemności bliższego obcowania z Osą i pewnie bym ssanie odciągnął jak w SHL. Ale zobaczymy co michalez jutro powie jak coś zrobi Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 23:42, 17 Lip 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

-towot, tym raem zostanie Tobie wybaczone Panie... następnym razem ukamienowanie Wsciekly
Mruga
Hyhy
Rotfl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 18:33, 18 Lip 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Panie Marco zapamiętam to sobie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalez
PostWysłany: Pon 15:57, 03 Sie 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

kondensator stary był ok, ale zamontowałem nowy i dalej problem. świeca czarna i mokra Wesoly gaźnik regulowany na milion sposobów brak poprawy. Zapłon dodatkowo został ustawiony, ale nic się nie zmieniło. Najlepsza opcja to drugi gaźnik, ale gdzie ja taki dostanę?

Kiedyś kupiłem "chińczyka" WSK 175 JUNAK AWO SHL GAŹNIK PEGAZ GM26U1, stary ktoś mi wyrzucił.

Nie pozostało mi chyba nic innego niż poszukać GM26U3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michalez dnia Pon 16:31, 03 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Nie 1:02, 29 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Poradziłeś sobie z problemem? Jeśli tak to co było przyczyną mulenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 14:59, 29 Lis 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Chyba sobie poradził i teraz bez przerwy jeździ, od prawie czterech miesięcy na forum nie miał czasu zajrzeć Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->[M17] problem z wysokimi obrotami
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group