Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:34, 10 Lip 2010 Temat postu: [M17] Złożony silnik nie chce przekręcić kołem tylnim. |
|
|
|
Witam.
Tak jak w temacie, i jeszcze włożyłem kute wodziki zmiany biegów. I koledzy ciężko się kopie starter tak jak w junaku;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Sob 23:24, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Bo coś źle poskładałeś, sam sobie odpowiedz co. Bez powtórnego rozłożenia silnika i tak się nie obejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 10:57, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
a jak wkładałeś pierścienie to na pewno miały odpowiednią przerwę po wsadzeniu do cylindra . Głupio się przyznawać ale jak zaczynałem zabawę z mechaniką udało mi się złożyć silnik od jawki 50 z pierścieniami na 1 szlif a reszta była nominał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Nie 14:56, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
mruty napisał: |
a jak wkładałeś pierścienie to na pewno miały odpowiednią przerwę po wsadzeniu do cylindra . Głupio się przyznawać ale jak zaczynałem zabawę z mechaniką udało mi się złożyć silnik od jawki 50 z pierścieniami na 1 szlif a reszta była nominał |
O kurde jak dokonałeś takiego wyczynu moze nie pierscienie ale czy korbowód jest prosty i czy swobodnie się obraca??, skrzynia bez oporu pracowala na sucho??,zębatka zdawcza lekko się obracala??, łańcuszek sprzegłowy nie zabardo napięty??. Przyczyny szukalbym w tym ze uszczelka między karterami jest za wąska a śruby karterów dowaliłeś syto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 19:20, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
jak dokonałem dobre pytanie z kolegą wbijaliśmy młotkiem (przez deskę ) cylek żeby wszedł na tłok z pierścieniami na pierwszy szlif i jacy my byliśmy zafascynowani tym jaką ona będzie miała kompresje i wyobraźcie sobie jakie było nasze rozczarowanie jak nie szło kopnąć po poskładaniu a na pycha aż sprzęgło się ślizgało mimo że tarcze były bardzo dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CZESIO1958
|
Wysłany: Nie 21:24, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2079
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myslowice
|
O kurde przez deskę
Toz to Mnistrzostwo .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Pon 7:35, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Ważne ze weszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 14:12, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
weszło ciężko ale jak ciężko było to wyjąć bez uszkodzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 16:23, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Zrobiłem kiedyś podobnie w Jawce ale o dziwo części były z jednego zestawu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 16:54, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
heh a nie próbowaliście podgrzać cylek przed rozbiórką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 17:58, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
kto wtedy o tym wiedział miałem z 12 lat tak jak kolega z resztą podjęliśmy się wymiany pierścieni które teraz nawet na nominał w rozjechanego cylka nie chcą wejść i trzeba je trochę pilnikiem potraktować. motomaciey jak byś czytał temat to wiedział byś że ja w jawce tak zrobiłem właśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 22:43, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
To też czytam uważnie i przytaczam swoją dygresję na ten temat. U mnie było podobnie ale do kompletu dodali zły rozmiar pierścieni, nie kupowałem ich osobno, jak byś czytał temat to wiedział byś wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:00, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
|
Rozłożyłem silnik jescze raz i wszystko jest jak powinno być robiłem to z schematem.Po złożeniu silnika to samo sie dzieje. A i uszczelkę robiłem z bloku technicznego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Wto 14:05, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Nie może być wszystko ok coś się blokuje jeżeli przed społowieniem jest ok a po już nie a może masz wał przestawiony stosunkiem czopów daj jakieś zdjęcia rozebranego silnika to będzie bardziej prawdopodobne że Ci pomożemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabste91
|
Wysłany: Wto 17:15, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
A kartery sa z jednego kpl???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|