Autor |
Wiadomość
|
TomekSHL
|
Wysłany: Nie 23:24, 11 Lis 2012 Temat postu: Rodzaje kraników m11 I M17 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódzkie
|
Interesuje mnie temat kranika. Jak wygląda oryginalny kranik do M11 a jak do M17. Czy ma jakąś sygnaturę? Jaki odstojnik:długi i wąski, czy też krótki i szeroki?
Proszę o zdjęcia, odnośniki do zdjęć w starych tematach już nie działają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kufel1233
|
Wysłany: Śro 0:25, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witam. Jak chcesz kupić dobry kranik to w tych czasach jest problem bo w sklepach sprzedają tylko Chińszczyznę z którą trzeba powalczyć, żeby spełniała swoją funkcję, jak chcesz dobry to musisz upolować na allegro jakiś z epoki, ale to trudne. Zazwyczaj te z epoki też z racji wieku już się do niczego nie nadają. A jeżeli chodzi o rodzaje to nie wiem czy w ogóle ktoś ci odpowie bo przez lata to się zmieniało w WSK i WFM były identyczne jak w SHL. Tak naprawdę to nie ma dużego znaczenia rodzaj ważne żeby miał dobry gwint i był szczelny, ja powalczyłem z chińczykiem i jest OK. Spełnia swoją funkcję na razie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:28, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
|
Czesć
powiedz na czym to powalczenie polegało , kurna zrobiłem m11 i zabrałem sie za rejestracje no i pierwsze jeżdzenie a w garażu po powrocie okazało sie ze zakręcony kranik paliwo puszcza. I mam zgryz bo jak na razie zamykam przez złamanie wężyka
|
|
Powrót do góry |
|
|
|