Autor |
Wiadomość
|
CrazyMario
|
Wysłany: Pią 10:24, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolno
|
a sam trzpień wyszedł ci gładko ? On też nie ma chęci się ruszyć u mnie,.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 13:43, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Masz na myśli oś wahacza?
Raczej po tylu latach samo nie wypada
Ja założyłem duży ścisk stolarski, żeby cały czas wypychał ośkę a z drugiej strony kręciłem kluczem. I tak po mału się wykręciła. Kazdy ma jakiś własny sposób na to. Generalnie walenie młotkiem nic ci nie da bo tuleje będą amortyzować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 21:24, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Zaczynam wkońcu składanie
Nie wiedziałem od czego zacząć, więc przynitowałem tabliczkę i dalej jakoś poszło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak prezentuje się zestaw na tulejkach teflonowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wogóle to chciałem najpierw złożyć silnik, ale łożysko wałka zdawczego ze skutera okazało się wadliwe. Wewnętrzny otwór nie jest w osi z zewnętrzną bierznią. Właściciel obiecał, że sam dopilnuje wysyłki w piątek, więc może dotrze do mnie w poniedziałek lub wtorek. Niestety te nowe łożyka mają pojedyńczy rząd rolek, ale oryginalnych się już raczej nie dostanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzys
|
Wysłany: Pon 22:38, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Na ostatniej fotce tam gdzie jest uchwyt mocowania silnika ten dolny otwór miałeś rozcięty oryginalnie? Czy to dla ułatwienia montażu silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
template
|
Wysłany: Wto 0:55, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
W "nowszej" wersji tego mocowania jest takie rozcięcie żeby łatwiej silnik zamocować. I wtedy też stosuje się osłonkę łańcucha stałą dolną bez okienka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Wto 7:52, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Sam to wyciełem bo podpatrzyłem w Pancewiczu. Wtedy śrubę od razu wkładasz do silnika i nakładasz od góry na te widełki. Nie musisz się bawić z celowaniem. No i osłona krótka może nie mieć okienka, a więc mniej syfu idzie na łańcuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 22:07, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Stan na 24.04.2013r
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Śro 22:23, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Noo, Ela nabiera kształtów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Śro 22:23, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Idziesz jak rakieta ,aż miło popatrzeć , każdy nowy dokręcony element ,a Elka pięknieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 22:26, 24 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Tak, ale jest z tym trochę zabawy. Wszystko trzeba przymierzyć, oczyścić gwinty. Trochę zabawy miałem, żeby poskładac amortyzatory - brakowało mi trzeciej ręki Ale jakoś udało się nie poobijać szklanek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Czw 6:17, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
A co dałeś do przednich szklanek,zamiast korków ślizgowych ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 7:34, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Poszły oryginalne na klej Ale delikatnie je wyjmowałem przed chromowaniem. Wystarczy od środka nożem odciąć kołnierz i można wykorzystać je drugi raz o ile nie są zużyte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 21:22, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Musiałem odstawić zabawy z ramą bo przyszło wkońcu łożysko do wałka zdawczego ze skutera i zajełem sie tym co lubię najbardziej - silnikiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle są warte uszczelki z firmy z Gniezna. Szlak mnie trafił. Zupełnie niewiadomo do jakiego to silnika. I miały być te lepsze, a uszczelka pomiędzy karterami z tektury.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupilem Kringielit i podorabiałem uszczelki dopasowane do silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
Maly tuning prosta rzecz a biegownica nie będzie latała jak po...a.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dorobiłem rowek na oring na wałku biegownicy bo oryginalnie nie było.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik ma nowe tulejki pałka pośredniego. Musiałem je szlifować, żeby kołnierze miały 1,5mm. Nowe mają 2,5 bo sa od wsk 175 a tam jest krótszy wałek pośredni.
Nowe łożysko wałka zdawczego też jest dłuższe o 0,5 mm od oryginału i zrobiło się ciasno dla wałka głównego więc musiałem delikatnie podszlifowac wałek glówny. Luzy są mniejsze niż 0,5 mm. Dłuższe łozysko ma ta zaletę, że wałek nie trze o karter.
Wału korbowego nie trzeba było tulejować bo był na styk, a jak poszla uszczelka wyszło w sam raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 18:27, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wkladanie sforznia bez walenia młotem, zeby nie pogiąć korbowodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zregenerowalem PEGAZA. U mnie był założony GM 26, ale znalazłem oryginalny GM 24 w koszu z częsćiami. Mial zerwany gwint pod dyszę, ale złożyłem z dwóch jeden.
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik prawie zlożony - brakuje tylko aparatu zapłonowego. W tle nowy tlumik od Hartmana cichy dedykowany do wiatra. Te od m11 sa głośne bo są przelotowe. Wiatrowskie mają dodatkową przegrodę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś wie jaka powinna być dysza w wiatrze?? Miałem tylko 180 tkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 21:28, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Wg Pancewicza powinna być 160, ale ja jeździłem na 180 i było git. Swego czasu mialem nawet setkę i też w sumie źle nie bylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|