Autor |
Wiadomość
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Czw 15:05, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Tyle pomysłów ile głów ważne, żeby spełniało swoja funkcje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gazownik
|
Wysłany: Czw 17:14, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Jaką farbą malowałeś karoserię? Bo się jakoś nie doczytałem. Czy to jakaś akrylowa, czy może coś innego?
A tak to zrobiłeś kawał dobrej roboty, tylko pogratulować .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 1:51, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
To jest zwykły lakier renowacyjny. Na obecną chwilę nie powiem Ci jakiej firmy bo nie mam przy sobie puszki, ale mieć będę to mogę Ci napisać w sumie nie narzekam na jakość tego lakieru. Dzięki za miłe słowa;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:29, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Pozdrawiam:)
Widzę że praca idzie pełną parą - powodzenia !
Tylko czekać na lato i w drogę. Jak blachy będą już na ramie to z silnikiem szybko pójdzie.
Całe szczęście już jestem po remoncie swojej Elki, chociaż dodam iż była to czysta przyjemność
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 19:55, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Pełną parą jak narazie to nie idzie bo czeka mnie za pare dni obrona magisterki... Przedni błotnik juz zamontowany, bak w trakcie szparunkowania. Jeśli chodzi o silnik to za wiele przy nim juz nie musze robic bo chodzi rewelka:) dużo poświęciłem uwagi na likwidacje wszelkich progów i nierówności w kanałach dolotowych, także moc jest:) oczywiście wymieniłem wszelkie łożyska, łańcuszek sprzęgłowy i jego dwie zebatki również, wał mam zregenerowany i wycentrowany do 0,03 mm także raczej złych przeciążeń nie bedzie, luz poosiowy dałem 0,3 mm na wale (zabawa z tym jest przednia doprawdy:), luz na walku głównym skrzyni biegów mam 0,5 mm, tłok z cylindrem spasowany na 0,05 mm, odstep na zamku pierścieni dałem 0,2mm. Troszke zabawy miałem z przerywaczem bo miałem wyrobiony ten bolec na którym pracuje młoteczek, ale dorobilem nowy i dziala super. Wyprzedzenie zapłonu mam na 3,8 mm przed GMP z dokładnością +/- 0,03mm. Nic tylko odpalać i w drogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Pią 20:19, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No łądnie ii poooowodzenia w obronie magisterki Koniecznie daj znać o wyniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 0:49, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
|
Powodzenia na obronie jak to się mówi: 15 minut wstydu (jak nic nie umiesz) a później życie pełne chwały
Aha, silnik masz S32, WFM? Dałeś wyprzedzenie na przerywaczu 3,8 mm przed punktem zapłonu? W książce było napisane 4,4 mm? Dlaczego tyle?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:52, 12 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 9:52, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Coś tam umiem, w koncu pracę sam napisałem dałem takie wyprzedzenie bo mam aluminiowy cylinder (alfer), a dla nich jest właśnie w książce 3,8 mm, a dla żeliwnych 4,4mm. Mam nadzieje, że działać będzie. Szoda tylko, że to już 4 szlif był
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gazownik
|
Wysłany: Pon 15:58, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Tak jak u mnie też 4 szlif, no i oczywiście wiałem też wiele zabawy z kasowaniem luzów, i troszkę zwięźlej chyba to zrobiłem ( już nie pamiętam ). Mam nadzie że u mnie też będzie to śmigało aż miło .
Oczywiście powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 16:38, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Z drugiej strony to niby 4 szlif ale za to więcej mocy dzięki temu co więcej są do wykorzystania zawsze jeszcze dwa nadwymiarowe tłoki... tylko czy starczy na nie materiału w cylindrze bo u mnie to przy tych kanałach przelotowych jest już na styk "mięsa". Może ktoś już używał 5 lub 6 tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Czw 23:08, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
W koncu udało mi się skończyć bak, oto efekty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZWIERZU dnia Czw 23:09, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szczesk
|
Wysłany: Czw 23:18, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wygląda pięknie . Zamontuj jak najszybciej go razem z błotnikiem do motocykla i wklej zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 23:37, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Cuuuudo!!! Zdradź tajemnicę tak pięknego efektu Malowanie jeszcze przede mną więc każda wskazówka jest cenna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 23:55, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
no no, pozazdrościć, a co z resztą blach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 0:08, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Całość jest już zamontowana i czekam na ładny dzien na zdjęcia, a dziś odbyłem już jazdę próbną trochę chłodno ale trzeba się hartować Blachy już wszystkie gotowe jak widac na wczesniejszych zdjęciach. Najpierw na czarno, później białe szparunki, srebrne boczki (i jednoczesnie czarny pasek), a na koncu logo pędzelkiem. A rady... cierpliwość....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZWIERZU dnia Pią 0:09, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|