Autor |
Wiadomość
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 8:27, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Kupiłem taki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Twardy
|
Wysłany: Sob 21:19, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Podepnę się pod Twój temat z moimi problemami. Jaka powinna być średnica podkładek do śrub miedzy licznikiem a kierownicą? jeśli mógłbyś zrobić zdjęcie jak to u Ciebie wygląda. No i drugi problem: po zamontowaniu klapki na zbiornik paliwa miedzy nią a obudową lampy mam szczelinę około 10 mm, powinna być ze 2 milimetry, nie wiem skąd mi się to wzięło, macie jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 1:05, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Zobacz na moich zdjęciach gdzieś jest lampa przednia ze śrubkami.
Wydaje mi się że śrubki są 6 to i podkładka 6 no ew. powiększana ale nie koniecznie.
Klapka powinna mieć około 5 mm luzu od zbiornika, ale najpierw ustaw tak lampę.
Kulki pod gumkami klapki są regulowane a z tyłu czyli przy zawiasie trzeba dogiąć zawias tak by było równolegle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Twardy
|
Wysłany: Nie 6:54, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
[link widoczny dla zalogowanych]
takie zdjęcie znalazłem, podkładki poszerzone, ale szczeliny nie mogę ustawić miedzy klapką a osłoną lampy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 14:41, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Wiesz ja mam zwykłe podkładki byłem teraz sprawdzić.
Te moje wystają 1 mm po za główkę śrubki i chyba estetyczniej wyglądają od Twoich.
A ustawienie szparki to duży młotek klocek drewniany i łupnij w śrubki z góry lub dołu, jakoś to musisz ustawić.
Po prostu trzeba przegiąć coś na siłę żeby było ładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Twardy
|
Wysłany: Nie 21:57, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
do Gazeli trzeba z sercem a nie z młotkiem
Jutro mam rzeczoznawcę do białej karty, wstawię zdjęcia aby się pochwalić zakończonym remontem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 8:31, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
A to gratuluję.
Ładnie się będzie prezentować z żółtymi blachami.
Jak przyjadę to pooglądamy.
Czekam na zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Twardy
|
Wysłany: Czw 12:41, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Pawle, jak zatapiasz pływak w gaźniku??? dopiero teraz zauważyłem, że w osłonie bocznej nie mam żadnego okienka. Oglądam zdjęcia innych motorów i też nie widzę dziury na palec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 14:41, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Oryginalnie jest przedłużacz do zatapiacza i wystaje między siedzeniem a zbiornikiem.
Jest w katalogu.
Przyślij mi na pw adres meilowy to Ci katalog w pdfie prześlę ale na prywatnego meila bo tu nie przejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Twardy
|
Wysłany: Czw 19:58, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chęciny
|
Dzięki za odpowiedź, przejrzałem katalog i znalazłem taki śmieszny pręcik ale niestety nie posiadam takowego na wyposażeniu, miałeś taki czy dorabiałeś? czy możesz przesłać mi jego wymiary? W Kielcach jest tak piękna pogoda ze nawet zdjęć nie mogę zrobić, czekam na słońce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 21:36, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Dorobiłem z pręta grubości popychacza zatapiacza, połączyłem elastycznie wężykiem igielitowym od paliwa.
Na długości wygiąłem lekko w literkę z.
Ale minimalnie, odejście o 1 cm by nie haczyło o kranik.
A u góry masz blaszkę przy zbiorniku z otworkiem i tam musi wychodzić około 1 cm, tak by o siedzenie nie haczył.
Zdjęć nie zrobię bo aparat mi siadł.
Srednica tego popychacza chyba 4 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pon 12:25, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Remontuję właśnie mój drugi zapasowy silnik do gazeli.
Picek mi pięknie wyszkiełkował całego, ja przepolerowałem co nie co.
Jutro przyjdzie paczka od Pana lubińskiego z Iławy z wałem i cylkiem.
Kupiłem parę zębatek i innych pierdołów w skuterze.
A problem mam z kupnem kpl. śrub do silnika.
Może ktoś z was ma jakieś namiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 22:03, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Parę fotek z roboty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troszkę nie po kolei
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Czw 22:05, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Czw 23:00, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Idziesz z robotą jak przecinak Ja składałem chyba tydzień z braku czasu oczywiście
Te szkiełkowane kartery robią na prawdę pozytywne wrażenie.
Powodzenia podczas pierwszego odpalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 8:35, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Bo w niedzielę chcę Cię odwiedzić w Bydgoszczy a jak Cie nie będzie to Twoją żonę.
A widziałeś Marek ten tłok na ostatnim zdjęciu?
Lewy I szlif a prawy II szlif.
A tak na poważnie to ładnie idzie i bez pośpiechu bo wszystko mam i ładnie to pasuje.
Aż miło robić.
Dziś zdemontuję stary silnik a jutro zakładam to serduszko do gazeli.
Tak więc niedziela jazdy próbne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Pią 8:36, 19 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|