Autor |
Wiadomość
|
miernik13
|
Wysłany: Pon 19:26, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Ja wysyłam do firmy ,której dostałem wcześniej adres
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bodzys
|
Wysłany: Pon 20:01, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
To jak będziesz miał zrobione to daj znać co to za firma jaki jest koszt regeneracji i czy dobrze zrobili to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Pon 20:58, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Ok,w porządku ale nie będzie to tak szybko,teraz jeszcze nie wysyłam,muszę skończyć koła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Sob 17:41, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Dzisiaj zaplatałem szprychy na felgę ,oto efekt:
teraz do centrowania i gotowe
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Mam do Was ważne pytanie dawać bęben w takim stanie do przetoczenia ,czy zostawić jak jest,według mnie może jeszcze być ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Nie 17:04, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Nie 21:05, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
I co zrobić z tym bębnem?,to jest ważne.Jakoś wszyscy zamilkli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 21:37, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Jeśli toczenie to jakiś problem bo, np nie masz w okolicy tokarza to zostaw to. Załóż przynajmniej na tą swoją maszynke do polerowania i pociągnij trochę na obrotach grubym papierem, ale przez coś twardego i po całej szerokości bębna ( np owiń papier o pręt).
A jesli chodzi o moje zdanie to ja bym przetoczył bo bardziej chodzi o to żeby nie było bicia a nie ładną powierzchnię. jeśli piasta ma delikatne bicie to będziesz miał efekt ABSu podczas hamowania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Nie 21:39, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
buran
|
Wysłany: Nie 21:42, 17 Mar 2013 Temat postu: bęben |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Ja na twoim miejscu dałbym do przeplanowania,tylko szkoda żeś szprychy zaplecione ale rozpleciesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Nie 22:35, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
dobrze w uchwyt zamocować i liznąć powierzchnię całą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Nie 23:01, 17 Mar 2013 Temat postu: Re: bęben |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
buran napisał: |
Ja na twoim miejscu dałbym do przeplanowania,tylko szkoda żeś szprychy zaplecione ale rozpleciesz. |
To nie jest bęben od tego koła co jest zaplecione,tylko od tylnego drugiego,które dopiero zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzys
|
Wysłany: Nie 23:23, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Według mnie należy przetoczyć, jak okładziny na szczękach będziesz miał nowe. A jak dajesz stare to wytrzyma jeszcze troche Przetoczyć tyle żeby ten rant znikną. Moje bębny na szczęście nie są tak zjechane choć nie mam problemu z przetoczeniem bo tokarka w garażu stoi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiopa
|
Wysłany: Pon 15:27, 18 Mar 2013 Temat postu: silnik m 11, s 32 |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Co powiecie na takie cuda? Tłok wystaje z cylindra około 2mm?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Opisywanie tego samego problemu w kilku tematach też jest tutaj karalne..
//Drix1994
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Pon 15:29, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Pon 17:21, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Stiopa pisz proszę tylko w jednym temacie takie zapytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 22:04, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Tak sobie przypomniałem. Smarowałes gwint w nyplach towotem? Mi gosc od centrowania powiedział, że centrowanie 150 za dwa koła a jeśli będzie musiał odkręcać nyple i smarować to plus 100. Towot to podstawa bo jak będą się ciężko nyple kręciły to ci dobrze nie wycętruje a i szpilka może się ukręcić ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Czw 22:57, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
Co do bębna przetocz- pamiętaj jedynie by nie zjechać więcej niż wymiar graniczny. Nie poleruj sam bo jak zrobisz jajko to gleba będzie.
Co do smarowania nypli to wydaje mi się to wielką głupotą- w tym połączeniu ma być duże tarcie na zwojach gwintu i dlatego nypel jest z innego materiału niż szprycha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bodzys
|
Wysłany: Pią 17:51, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Tarcie ma być ale między nyplem a rafką a na gwint towot jak najbardziej najlepiej silikonowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|