Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont Shl M11 175 luki9403

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26, 27, 28  Następny
Remont Shl M11 175 luki9403 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
patrykoj
PostWysłany: Śro 21:00, 24 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Super te chromy wykonali, widać że solidna robota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Śro 21:03, 24 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Robiłem w moto-chromie w Poznaniu bardzo solidna firma,naprawdę polecam,za to wszystko zapłaciłem 1000zł+ 25 zł koszt wysyłki Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 23:52, 24 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

profi robota za konkretną kasę. warto było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pią 21:11, 26 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

pisałem wcześniej na forum,że dowiem się z ciekawości ile chcą za chromowanie tłumika,odpisali ,że ok 350 zł to według mnie nie aż tak dużo.Wyślę im też wydech do chromowania tylko nie wiem jeszcze kiedy.A za chromowanie bagażnika do SHL żądają 240 zł,to wydaje mi się już drogo ,nie wiem ,czy mniejsze elementy są droższe od większych na to wygląda.Pewnie więcej grzebania z drobiazgami jest skąd taka cena.Ale dla takiego efektu warto. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 22:50, 27 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

napiszcie mi do czego służą te otwory w przednich kielichach od amorów,co tam przychodziło? ,co to miało za zadanie?,proszę o odpowiedzi:





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Nie 10:51, 28 Paź 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

no jak to co- korki z tworzywa, miały za zadanie zdystansować szklankę górną wzgledem dolnej tak aby nie zdzierało chromu. proponuje wykonać coś na wzór tego co jest zrobione we współczesnych szklankach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Nie 14:50, 28 Paź 2012 Temat postu:


Gość




a co jest we współczesnych szklankach?
Powrót do góry
miernik13
PostWysłany: Nie 14:52, 28 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

ok,dzięki za odpowiedź Wesoly

POMOCY!
Próbowałem rozbierać wskazówkę licznika ,ale to zadanie mnie przerosło,zaznaczyłem sobie położenie ośki,przytrzymywałem ją od dołu,podważałem wskazówkę z dwóch stron równomiernie,a ona nie chce zejść.Nad wskazówką jest taki jakby dekielek ją przykrywający,może go trzeba najpierw zdjąć,tylko jak?.Może pod nim jest jakieś zabezpieczenie,co blokuje zdejmowanie wskazówki,proszę napisać co robić,może ktoś miał już takie doświadczenie.Nie chcę zepsuć ładnego licznika.







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pon 20:58, 29 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Dzisiaj odebrałem ocynk,za to co na foto zapłaciłem 60 zł,zdecydowałem się jednak w Galchemie: Wesoly

















PISZCIE CO Z TYM LICZNIKIEM,BO NIE WIEM CO ROBIĆ,NIKT TEGO NIE ROBIŁ?
Wesoly Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 21:44, 29 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Może wstąpiłbyś do jakiegoś zegarmistrza z tym licznikiem. Mi właśnie zegarmistrz ostatnio naprawiał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pon 21:56, 29 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

nie wiadomo,czy zegarmistrz będzie chciał się z takim czymś bawić,a Tobie co dokładnie robił przy liczniku? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 22:24, 29 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Miałem zbite szkiełko, pogiętą ramkę i kawałek tarczy urwany, ale na szczęście znajdował się w środku licznika. Zegarmistrz (który zawodowa naprawia również liczniki) skleił mi tarczę, przesmarował i wyregulował mechanizm, chciał go wyzerować, ale się nie zgodziłem, włożył szkiełko i zagiął blaszkę. Licznika jeszcze nie sprawdzałem, bo musiałem wyjąć silnik i go rozpołowić Zly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Wto 16:53, 30 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Kolego twój remont idzie jak rakieta… Normalnie aż miło popatrzeć Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 17:07, 30 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Dzięki,już prawie wszytko zrobione,tylko jeszcze koła zostały,muszę dać tłumik do chromu,dokupić parę gum,,uszczelniaczy itp i Elka będzie jak nowa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Wto 17:08, 30 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Czw 13:06, 01 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

kolego " picek" ,współczesne szklanki nie mają w ogóle otworów robionych na korki ślizgowe ,do robię je chyba z zaślepek na wkręty Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26, 27, 28  Następny Strona 5 z 28

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont Shl M11 175 luki9403
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group