Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
dudek83
PostWysłany: Pon 0:12, 18 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Tak jak myslałem - licznik nie oryginalny Zly
Jest wyskalowany do 120 ale bez znaczka SHL.
A nie wiecie czy nie da rady kupić samych tarcz do licznika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Pon 6:36, 18 Lut 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Do wiatr-a tarcz prędkościomierzy niestety nie widziałem. Na motobajzlu w Łodzi jest zawsze gość co dorabia przeróżnej maści tabliczki znamionowe i tarczki mam do niego namiar można zapytać czy pokusił by się o dorobienie.
Mam jeszcze jeden namiar , kolega będzie dorabiał tarcze liczników do osy, taka sama wielkość i najważniejsze aluminiowa. Może dorobił by jeszcze sito do wiatr-a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 11:33, 18 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Jeśli możesz to spróbuj go namówić. Jak zrobi kilka sztuk to napewno mu się zwróci za robotę. Oczywiście jestem zainteresowany taka tarczą.
A i podaj namiar na tego gościa z motobajzlu to zadzwonie i się spytam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Pon 11:36, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Pon 12:33, 18 Lut 2013 Temat postu: kolanko


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Wrócę do tematu kolanek ,z czego pasuje kolanko do M06 orginalny tłumik czy z m11 podejdzie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 16:15, 18 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Wydaje mi się, że w m06 są krótsze tłumiki a więc kolanko jest dłuższe niż w m11. Jak i tak dajesz do chromu to dospawaj kawałek rury do kolanka m11 i zeszlifuj. Ale powtarzam "wydaje mi się" bo patrzyłem tylko na zdjęcia m06 z forum. Być może nowsze m06 miały juz tłumiki takie jak w m11. Poszukaj czy nie ma nowych na allegro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Pon 17:50, 18 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Prędzej od wfm-ki bym próbował z tym kolankiem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Pon 19:30, 18 Lut 2013 Temat postu: kolanko


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

O dospawaniu niema mowy bo stare nie nadaje się do chromu,mam inne kolanko nie wiem od czego, tylko łuk jest inny i odbija tłumik na dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pon 22:04, 18 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Na allegro można znaleść kolanka do każdego polskiego motoru. Sam chciałem kupić, ale juz zaczełem je reanimować to oddam do chromu. Chromowanie wyjdzie pewnie drożej niż kupno nówki, ale może będzie lepszej jakości. Ty nie masz wyboru to szukaj nowej bo za używane zapłacisz niewiele mniej a jeszcze chrom musisz dać.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 0:36, 19 Lut 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

M06 miały całkiem inne tłumiki ,krótsze niż późniejsze modele podstawowa różnica jest taka że jest to tłumik rozbieralny.
Przebarwienia na chromie kolanek nie tylko zależą od jakości wykonania. Krecią robotę w tym przypadku powoduje też zbyt bogate ustawienie mieszanki i ostry styl jazdy. A jeżeli już dajecie kolanko do chromu to często spotykanym błędem jest dawanie miedzi jako podkład. Wszędzie indziej jak najbardziej ale nie na kolanko. Wysoka temperatura spowoduje utlenienie się cienkiej warstwy miedzi i chrom odpadnie płatami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Wto 10:11, 19 Lut 2013 Temat postu: kolanko


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

No właśnie ja też mam tłumik taki jak miały WFM rozbieralny,to kolanko może podejść od wfm, bitels coś Ci się z tymi tłumikami pokręciło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 11:09, 19 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

bitels napisał:
A jeżeli już dajecie kolanko do chromu to często spotykanym błędem jest dawanie miedzi jako podkład. Wszędzie indziej jak najbardziej ale nie na kolanko. Wysoka temperatura spowoduje utlenienie się cienkiej warstwy miedzi i chrom odpadnie płatami.


Co powinno iść na podkład w takim razie??

@buran
Kiedyś dokupiłem z allegro tłumik do wfmki i mam też stare kolanko od shl-ki, jak będę miał chwilę to porównam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Wto 19:26, 19 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Mnie gościu od chromu powiedział że zamiast miedzi dają nikiel i póżniej chrom.Bartek w 58r dawali takie rozbieralne tłumiki do wfm i shl m06 tylko do kiedy to nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 22:23, 19 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A mi w galwanizerni gość powiedział, że zawsze dają 3 warstwy: miedź , nikiel i na koniec chrom. Nie wiem dlaczego nikiel, ale podejrzewam, że jest tańszy i dają go żeby mniej chromu wyszło.
Firma chyba solidna bo przysyłają do nich ludzie z rusian-boxer.pl (właściciel tak mówił)
A właśnie oddawłał ktoś chromy od shlki m11 do gal-wach na zabranieckiej w Warszawie bo w piątek widziałem tam właśnie graty od shlki?

A teraz pytanko. Ma ktoś zdjęcie tego trybu napędzającego slimak od prędkościomierza bo wydaje mi się po analizie katalogu, że powinny być na nim wystające dwa zęby, które by się zazębiały z piastą koła. U mnie jest ten tryb gładki po obu stronach ( chyba się ścieły) i jeśli tak ma być to nie czaję od czego to ma się kręcić.

PS. mam nadzieję, że następny temat o kolankach innych niż od mojej elki w tym dziale to będzie temat o kolankach jakiejś fajnej 18-tki Hyhy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Wto 22:27, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 22:42, 19 Lut 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Ja też muszę kupić tą blaszkę napędu licznika tak ma dwa wystające bolce .U mnie jeden ścięło,koszt blaszki 5 zł ,kupisz w skuter- dębica :
[link widoczny dla zalogowanych] Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Wto 22:42, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 22:42, 19 Lut 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Tak masz rację. Od góry tej zębatki są dwie wypustki. Skoro ich nie masz, tzn. że się wytarły. Ja u siebie dospawałem i wyszlifowałem te zęby w miejscu starych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Następny Strona 8 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group