Autor |
Wiadomość
|
drix1994
|
Wysłany: Czw 21:56, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Ocynk naprawdę ładnie wyszedł, przygotowywałeś graty do tego?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Czw 21:58, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
towot
|
Wysłany: Czw 22:00, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
W którym miejscu na Piłsudskiego jest ten zakład???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 9:43, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Umyłem tyko w ropie i trochę wgniecenia potraktowałem papierem. Generalnie z ocynkiem to jest tak, że im głatsza powierzchnia tym lepiej to wygląda. Jak są wżery to wychodzi matowo więc warto wyszlifować.
szczesk muszę przyznać, że miałeś rację z tym że w sinenblokach guma jest skręcana podczas pracy wahacza ( ja myślałem, że oś obraca się w mniejszej tulejce). Trochę poczytałem na ten temat tak z ciekawości i już wiem że tulejki metalowo gumowe maja nawet określony maksymalny kąt skrętu.
Jak to mówią SZACUKEN
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Pią 10:57, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 22:07, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Urządzenie z cylku " dzieci nie róbcie tego w domu"
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę roboty będzie z polerowaniem tych piast. Bardziej mi chodzi o uzyskanie gładkiej powierzchni, niż na połysku. Zobaczę jak to będzie wyglądało po samym papierze bez pasty polerskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Sob 1:03, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
W ten sposób chyba krawędzi na robisz papierem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 21:13, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Zastanawiam się czy polerować jeszcze czy zostawić taki półmat?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z ciekawych rzeczy to powiem wam, że bardzo dobrze, że wpuściłem te piasty na obroty bo tylna ma takie cholerne bicie, że cały stół mi drgał. Jak mierzyłem to chyba ok 1mm bicia na na takiej małej średnicy. Nie wiem co tam się wydażyło, że taka krzywa jest, ale chyba lepiej nie wiedzieć co z tą elką robili. Już wziełem drugą z innego koła, ale straciłem sporo czasu na rozszprychowanie i umycie. Niestety powierzchnia bębna jest tragiczna i muszę dać do przetoczenia.
Jakbym nie sprawdził, zaszprychował i założył oponę to dopiero bym się wkurzył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M17Kamil
|
Wysłany: Nie 2:27, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Izbiska
|
Co to masz za tarcze na tej wiertarce>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 11:33, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Zwykła z rzepą na papier ścierny. Ważne że skuteczne - piasta osiąga dość duże obroty, myśle że min 1000 obr/min. Jak tą krzywą piastą zaczeło telepać to sie troche wystraszyłem bo trzęsło całym stołem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 22:09, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
W tygodniu odebrałem chromy. Niby ładnie to wygląda, ale nie będę nikomu polecał tej firmy bo na niektórych rzeczach, szczególnie śrubach widać wrzery po rdzy, więc nie chciało im się doszlifować powierzchni. Tam gdzie była powierzchnia ładna to i chrom ładnie wyszedł. Jest nauczka, że jak się chce żeby było dobrze to trzeba samemu przygotować powierzchnię.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj zasprychowałem koła. Nie wiem czemu przy świetle w moim garażu ten srebrny na zdjęciach wychodzi jakoś dziwnie. W rzeczywistości obręcze nie różnią się zbytnio od tego srebrnego z baku. Bębny przetoczone, ale żeby było super to będzie trzeba jescze przetoczyć szczęki na wymiar bębnów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wyglada osprzęt kierownicy w mojej elce Niestety osprzęt do wiatra ciężko kupić, już raz się nadziałem i kupiłek klamki, które nie pasują. Uchwyty zawiozę do spawania w poniedziałek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę się pobawiłem młotkiem i stare klamki można będzie zamontować a jak się trafią kiedyś lepsze to kupię drugie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sami widzicie jak skatowana elka mi się trafiła, wszystko w ch...m stanie. rama, błotniki, piasty, osprzęt. Wszystko skatowane. Jak ja zadroszczę tym co wyciągneli shlki po dziadku w dobrym stanie i komletne. Praktycznie tylko odmalować, pochromować i już. A ja mam jeszcze silnik nieruszony i boję się co znajdę w środku bo nawet kopniak jest przyspawany a to już przesada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Sob 22:13, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Te klamki to fajnie poklepałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 22:25, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
dzięki.
Ale klepanie to taki skrót. W rzeczywistości to było powolne odginanie rozgrzanych klamek nad kuchenką gazową, żeby nie popękały. A także przeszligowanie najpierw grubszym papierem na wiertarce, żeby usunąć wgniecenia a potem polerowanie. Jeszcze nie dokończyłem polerować, ale i tak zostaną jakieś glębsze rysy bo w wiatrowskich klamkach nie ma z czego zbierać. No chyba żeby nadspawać i potem szlifować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Sob 23:12, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
dudek83 napisał: |
W tygodniu odebrałem chromy. Niby ładnie to wygląda, ale nie będę nikomu polecał tej firmy bo na niektórych rzeczach, szczególnie śrubach widać wrzery po rdzy, więc nie chciało im się doszlifować powierzchni. Tam gdzie była powierzchnia ładna to i chrom ładnie wyszedł. Jest nauczka, że jak się chce żeby było dobrze to trzeba samemu przygotować powierzchnię.
[link widoczny dla zalogowanych]
. |
A gdzie oddawałeś chromy?.
Też muszę przetoczyć tylną piastę bo ma już głębokie rysy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 8:58, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
GAL-WACH w Warszawie na Zabranieckiej
Generalnie dobra firma. Tam gdzie była ładna powierzchnia to i chrom ładny. Szklanki i kierownica są super. Najgorzej z małymi elementami - po prostu nie chciało im się szlifować dupereli. Gdybym wiedział to sam bym to zrobił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 12:44, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
A dużo krzyknęli za chromowanie tych elementów???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Nie 12:57, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
370 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|