Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:31, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 8:37, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No juz zamówiłem te Mitasy 3,25 na tył i przód. Dzisiaj mają przyjść - na zdjeciach bieżnik wygląda jak w weteranach Jednak trochę drogie są te opony do motorów - bo za 180 zł to już można opony 15 tki nowe do samochodu kupić. Ale trudno - opon co roku się nie wymienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
picek
|
Wysłany: Pią 10:22, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zwoleń
|
a czemu 3.25? a nie 3.00- wydaje mi się że będą za szerokie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 11:12, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Bo shlki mają szerokie błotniki i 3 calowe strasznie wąskie się wydają. WFMki maja mają wąskie błotniki i zupełnie to inaczej wyglada. A więc tylko względy estetyczne. 0,25 cala to tylko 6,3 mm więc nic to nie zmienia w jeździe i spalaniu. A tak wogóle to w Pancewiczu jest napisane, że M11 miały z tyłu 3,25 cala a z przodu 3 cale. Ale pewnie na rynku były dostępne tylko 3 calówki i to do tego 2 firmy; stomil i degum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 9:02, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Jednak oponki nie doszły, więc będą pewnie po świętach.
Ostatnio nie miałem czasu na siedzenie przy elce, ale w wolnych chwilach robiłem zakupy i między innymi załatwiłem:
1. ładną głowicę d wiatra
2. Nowy wałek kopniaka
3. Instalację elektryczną
4. Zamówiłem drobne graty ze skutera
5. zamówiłem elementy gumowe od picka ( jeszcze nie dotarły, ale mam nadzieję, że po świętach będą)
6. odebrałem ze spawania kartery do silnika
7. oponki na które czekam
8. zawiozłem odbłyśnik do regeneracji
9. odebrałem wał z regeneracji
10. przetoczyłem i wyszlifowałem łożyska główki ramy
11. zawiozłem szczęki hamulcwe do oklejenia na gorąco (mają być grubsze okładziny dopasowane do bębnów)
i jeszcze parę drobiazgów.
Muszę oddać cylinder do szlifu i zakupić nowy tłumik i obejmę bo ta którą wcześniej kupiłem okazała się do wski 175 i jest za duża
Po świętach zaczynam montaż.
Początkowo zakładałem, że na pierwszy dzień wiosny będę miał już motor gotowy, ale życie zweryfikowało plany i teraz MUSZĘ skończyć motor w weekend majowy. Mam nadzieję, że w weekend już trochę pojeżdżę - bo jak nie to wywożę na złom
Aktualny namiar do tego gościa od regeneracji odbłyśników:
Sulejówek
ul Moraczewskiego 26
tel. 501 326 308
lub 22 783 11 09
A oklejanie szczęk hamulcowych
Słupno
ul Bieszczadzka 12
tel. 604 426 590
lub 22 786 68 15
regeneracja wałów
Warszawa
ul. Krakowiaków 31
oponki Mitasa najtaniej są na opony.pl
Jak będę miał jeszcze jakieś ciekawe namiary to będę dodawał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Sob 11:48, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Jak odbierzesz odbłyśnik to pokaż jak zrobili
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Sob 11:49, 30 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Sob 16:16, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Które Słupno - to koło Marek?
I gdzie spawałeś kartery???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 18:25, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Tak Słupno za Markami.
A spawy w Centrspaw w Markach niedaleko M1.
Towot skąd ty właściwie jestes? Może kiedyś podjechałbym popatrzeć jak u ciebie w m11 linki i elektryka idą. Albo podjechałbyś do Ząbek na chwilę jak będziesz jeźdźić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Sob 19:09, 30 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 20:25, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Chętnie, chętnie, może zgadamy się na prv. Powiem tylko, że w mojej M11 nie było ani centymetra przewodów, no... był przewód wysokiego napięcia, ale i tak silnik był w rozsypce, ale jest w okolicy paru kolegów z M11 u których można coś podpatrzeć.
A powiedz, czy jesteś zadowolony ze okładzin hamulcowych, bo słyszałem że te współczesne są trochę twarde.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez towot dnia Pon 20:26, 01 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pon 20:39, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Jeszcze nie odebrałem szczęk. Gość ma zrobić jak nazbiera więcej towaru bo na taką małą robotę nie opłaca mu się pieca grzać. Te współczesne okładziny są miękkie jak ciasto i twardnieją w piecu podczas klejenia. Być może twardość można uzyskać jaką się chce regulując temperaturę i czas wygrzewania. Pogadam z nim jak będę odbierał. Pojadę z kołami bo w razie czego powiedział, że przetoczy mi szczęki jak nie będą wchodziły do bębna.
A zawiozłem do niego bo inni krzyczeli jakieś straszne pieniądze - nawet 160 zł. W Markach przy Fomarze chceli 80 zł za komplet a ten powiedział 30 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Wto 9:35, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Ja to tak skromnie powiem, że cena nie idzie w parze z jakością.. Już kilka razy się o tym przekonałem
Ale miejmy nadzieję, że Twój fachowiec będzie solidny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Śro 21:39, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Przyszły oponki. Fajnie wyglądają - z daleka można pomylić ze stomilami z epoki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Obrobiłem też spawy w karterze. Powinno być ok - nic się nie blokuje, chociaz wodzik jest podejrzanie blisko tarczy automatu. Można powiedzieć, że tak na styk. Mam nadzieję, że tak ma być.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Śro 23:42, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Fajnie wyglądają te oponki. Mam nadzieję, że w motorze będą się też ciekawie prezentować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Czw 22:00, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 19:10, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Odebrałem odbłyśnik i powiem tak - Swieci się jak psu jajca ;-) ale ......
[link widoczny dla zalogowanych]
No właśnie regeneracja polega na pomalowaniu całego odbłyśnika specjalnym podkładem i dopiero na końcu metalizacja.
Na odbłyśniku widać trochę "wulkaników" coś w rodzaju syfu jaki pojawia się pod lakierem. Gość mówił, że to i tak mniej niż było, ale mi się to wydawało dziwne bo obok leżał drugi zregenerowany odbłyśnik i tam nie było takich skaz. Jakoś nie chciało mi się iść na udry żeby robił jeszcze raz bo gość twierdził ze ładnie wyszło "według niego" a tego nie będzie widać za kloszem a lustro ładne będzie spełniać swoje zadanie.
Zastanawiające jest to, że muszę miec pecha bo gość naprawdę ładnie robi - po prostu wpadło mu trochę syfu pod podkład. To tak jak z chromami - dobry warsztat, ale tym razem coś nie poszło
W sumie jes dobrze a napewno lepiej niż było i dużo lepiej niż jak bym pomalował na srebrno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|