Autor |
Wiadomość
|
miernik13
|
Wysłany: Pią 20:08, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Ładnie wyszło,ile zapłaciłeś za regenerację ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 20:13, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
50 zł.
Ciekawe ile są warte te nowe odbłyśniki po 80 zł z allegro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Pią 20:17, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
dudek83 napisał: |
50 zł.
Ciekawe ile są warte te nowe odbłyśniki po 80 zł z allegro? |
Warto dać te 50zł i mieć zrobione jak trzeba ,chińszczyzna to chińszczyzna ...wiadomo jak tam jest z jakością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Pią 20:51, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Ja kupiłem u Hartmanna, ciekaw jestem jak będzie z trwałością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pią 21:13, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Ważne, żeby nie dotykać palcami i nie przecierać szorstkimi szmatami. A już napewno nie wolno stosować srirytusu, benzyny i innych rozpuszczalników.
Mam wrażenie, że u mnie jest dość grubo tej warstwy aluminium, ale nie zamierzam sprawdzać jego trwałości. W orginale jak tylko przetarłem szmatą to od razu pojawiał się czarny podkład no ale po latach aluminium się utleniło i niewiele tego było
Podobno najlepiej myje się odbłysniki wodą z płynem do mycia naczyń bez dotykania go.
A i facet mi doradził, żeby zamiast uszczelki zastosować silikon bo woda też matowi aluminium. A więc szczelnie zamknąć i nie dotykac przez następne czterdzieści lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Pią 21:32, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
dudek83 dokładnie tak. zakleić na klej do szyb i niech się dzieje co chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 21:04, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Kto rano wstaje to....
Byłem z samego rana na mototargu i powiem wam, że więcej jest części do Junaka niż do shl i wsk. A do rusków jest od groma.
Po przegrzebaniu koszy u pewnego gościa znalazłem nówkę sztukę tryb 22z i dobry 23z. A w bonusie trafiły mi się wąskie wodziki żeliwne (czytaj kute)
wziełem jeszcze od niego zębatkę małą do łańcucha, ale ceny tragedia. Na allegro znalazłem całą skrzynię za 40 zł tylko, że od kobuza a tu co się nie zapytasz to 20 zł.
Trafiłem też oryginalny kopniak w spoko stanie - nawet nie będę chromował. A na całym bazarze był tylko jeden wałek zdawczy 26 z i gość chyba wiedział, że towar poszukiwany bo nie chciał nic opóścić.
A więc tez bazary to tylko w ostateczności bo koszą cenowo. Oczywiście dla stałych klientów (czyt. kolekcjonerów) mają inne ceny bo sam widziałem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po powrocie założyłem oponki i trochę się zdziwiłem, że felgi jakies małe się wydają. Przyłożyłem starą oponę i okazało się, że te nowe opony mają wyższy profil i średnica koła jest ok 1 cal większa. Więc teraz mam tak jakby koła 19 tki na felgach 18 tkach. Ten problem dotyczy chyba wszystkich nowych opon bo taki sam wizualny zauważyłem u marcom11.
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to fajnie bo będzie szybciej jechał przy wolniejszych obrotach a ja będę jeździł tylko po asfalcie.
Przy okazji wpadłem na fajny pomysł, żeby założyc opony bez użycia łyżek i śrubokrętów żeby nic nie zarysować A założyc nową oponę to nie jest tak łatwo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Sob 21:08, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Sob 21:47, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
No nie złe fanty kupiłeś, ale cenowo to faktycznie, nie za ciekawie. Nie wiem jak Tobie, ale mi akurat się podobają Twoje koła Bardzo fajnie wygląda taki gruby balon
Tylko teraz pochwal się w takim razie co to za sposób na zakładanie opony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 22:35, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Trochę szkoda, że zdjęć nie robiłem krok po kroku.
Sposób jest banalny, ale potrzeba kolesia tak ok 100kg
Podkładamy cienką folię pomiędzy oponę na felgę i naciskamy na oponę najpierw rękami a jak już będzie mniej jak 1/3 opony do założenia to stajemy nogami. po przeciwnej stronie ( co już jest założone) opona musi być w środku felgi. I tak chodząc sobie po oponie sama wślizguje się po folii na felgę. Potem folię wyciągamy i mamy założoną oponę nie niszcząc lakieru na feldze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Sob 23:04, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
panowie. do zakładania opon jest specjalny smar
swego czasu sobie słoik tego cuda przywłaszczyłem będąc na stażu i stosuję do motórów.
wystarczy dobrze posmarować i wchodzi bez łyżek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Sob 23:29, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
No smar byłby dobry, ale po foli też wskakuje bo jest śliska.
A smar nie zrobi nic nowemu lakierowi?????
Folia dodatkowo zabezpiecza przed podeszwą buta bo nie sposób jest nawet nie dotknąć felgi.
Tak czy inaczej liczy się efkt końcowy.
A może połączenie smaru i foli da jakiś super efekt, że pójdzie się na fajka a tam opona sama się założy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Sob 23:30, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
drix1994
|
Wysłany: Nie 0:27, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Junior Admin
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Ciekawy sposób, ciekawy. Aczkolwiek przy swojej wadze, to ja będę musiał w przyszłości skakać po oponie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
|
Wysłany: Nie 9:43, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
dudek83 z tego co zaobserwowałem smar ten nie wchodzi w reakcję z lakierem, chromem , ani z polerowanym aluminium. proszkowo malowane też mu nie straszne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Nie 11:18, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Ładnie te twoje koła wyglądają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudek83
|
Wysłany: Pon 19:41, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Odebrałem szczęki z oklejenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Według mnie nie są za twarde bo papier śceirny je rusza. Jak kiedyś próbowałem przetrzeć przegrzane szczęki w samochodzie to papier prawie nic nie brał. Gość mówił, że bierze okładziny z firmy co robi klocki i szczęki dla kolejnictwa więc to jedne z lepszych jakie są dostępne w Polsce. Ale jak z każdymi trzeba uwazać bo jak się je przegrzeje to stwardnieją.
Gość naprawia też sprzęgła i tak się zastanawiam co by było jakby okleić tarcze sprzęgłowe w shl jakimś mowoczesnym materiałem a nie tym miękkim chyba korkowym. Ktoś z was próbował regenerować tarcze sprzęgłowe????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|