Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następny
remont SHL M11W dudek83 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
dudek83
PostWysłany: Śro 8:31, 01 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Zapłon zrobiony. Połączyłem w szereg cewkę ładowania ze świetlnymi, według opisu, żeby było lepsze ładowanie akumulatora. ciekawe co z tego wyjdzie. Iskra jest ładna fioletowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnie rzeczy malowane już ze spraya. Muszę jeszcze pomalować blachę siedzenia. I jeszcze nie mam osłony krótkiej łańcucha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po przyjemnościach z silnikiem trzeba było wrócić do ramy. Narazie skończona tylko instalacja tylnej lampy Smutny Swoją drogą bardzo kiepskiej jakości są te lampy współczesnej produkcji Zly
[link widoczny dla zalogowanych]


Mam problem z klaksonem. Cewki są dobre, membrana się ugina, ale nie może wpaść w rezonans. Wie ktoś co mu jest? Regulacja nic nie działa. Tam jest taki kondensator - czy to możliwe, że jak jest padnięty to nie będzie działać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Śro 10:05, 01 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Miałem dokładnie ten sam problem ,problemem okazała się masa .Klakson bierzę masę z przełącznika świateł ,a ja nie miałem przejścia na całą kierownicę.Śbrubuj podpiąć się pod inną masę nie tę z instalacji ,odłącz czarny kabel i włóż inny na próbę ,przytknił gdzieś do ramy gdzie jest masa .Powinno być dobrze u mnie też po zamontowaniu membrana się ruszała a nie mógł się rozruszać Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Śro 10:38, 01 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Albo najprościej aby sprawdzić, czy sygnał działa, podłącz go bezpośrednio pod akumulator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 13:13, 01 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Tak patrzę na pierwsze zdjęcie i Twój silnik naprawdę ładnie się prezentuje Wesoly Tylko mam nadzieję, że ten młotek leżący po lewej stronie to tylko ozdoba Wesoly
Poza tym widzę pracę idą do przodu pełną parą Mruga Oby tak dalej Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 22:19, 01 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Klakson podłączałem bezpośrednio do akumulatora. Spróbuję go podłaczyć pod 12 V. Instalacja skończona. Dałem dodatkową masę do lampy tylnej i przedniej żeby nie było kiedyś niespodzianek. Musiałem też podskrobać połke górną bo nie miałem masy w kierownicy. W przyszłości trzeba robić to od razu przy montarzu. Dałem też diodę zamiast selenu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Czw 19:10, 02 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Klakson naprawiłem. Wystarczyło dodać jedną podkładkę M6 pod membranę, aby bolec poszedł trochę niżej. Widocznie regulacja zrobiła się niewystarczająca.
Dorobiłem ta podkładkę slizgową z mosiądzu pod koło zebate napędu licznika.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu elka już na kołach. Gdyby pogoda była lepsza to bym dalej składał na dworzu. Było by o wiele przyjemniej podłubać sobie na słoneczku.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 19:52, 02 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Te 2 zęby na zębatce nadspawałeś i obrobiłeś? Czy to tylko takie złudzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Czw 22:37, 02 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Spawałem. Dałem grubiej, żeby zęby brały po całej powierzchni tulei w piaście. W oryginale były cieńsze i wyrabiały rowek w piaście. Migomat przydał się już wiele razy przy tym remoncie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 23:55, 02 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

A ja właśnie nie przemyślałem tego i je wyszczupliłem za bardzo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Pią 20:53, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Dzisiaj pierwszy raz przejechałem się elką. Zrobiłem prowizoryczny zbiorniczek paliwa. Wzystkie biegi wchodzą. ale odpalić było ciężko bo wszystko przesmarowane olejem i żygał olejem z kolanka. Muszę skrucić pancerz linki gazu bo za mało linka wyskaje i nie da się wyregulować gaźnika.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 1:43, 05 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dudek83 idziesz jak burza z remontem swojej Eli. Trzymam kciuki i życzę powodzenia dalej...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez towot dnia Nie 1:43, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 20:39, 12 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Zrobiłem wkońcu siedzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pokrowiec ze skutera - w sumie mogę go śmiało polecić. Wszystko dobrze spasowane. Blachy paska i blaszki wewnętrzne od kolegi picka - w sumie też polecam jak ktoś nie ma oryginału Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
Dałem starą gąbkę bo jest jeszcze sprężysta, ale trochę szorstka w dotyku więć podłożyłem kawałek materiału, żeby gąbka nie rysowała błotnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu już złożona, ale nie mam jeszcze osłony krótkiej łancucha - dorobiłem sobie szablon z papieru, ale jeszcze chcę zobaczyć jak to wyglada w innym wiatrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z kaskiem było trochę zabawy, ale pociełem żonie pasek skórzany i trochę poszylem na maszynie i jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Narazie jeżdżę koło domu bo mści się to, że lubię wszysko przesmarowć i chyba olej z filcu czyszczącego krzywkę spływa na przerywacz. ośkę przerywacza też posmarowałem towocikiem. Póki co muszę co jakiś czas przeciścić przerywacz, ale za każdym razem starcza to na dłużej.
Mam mały kłopot z ustawieniem niskich obrotów - chyba przez to że dysza jest 180. Obniżyłem już chyba maksymalnie poziom paliwa w komorze pływaka i iglica jest na drugim rowku od góry. Ale chyba skończy się na tym, że będę szukał dyszy 160.

Trzeba było zobaczyć miny ludzi jak śmigałem po Ząbkach Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paolo
PostWysłany: Nie 21:02, 12 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubaczów

Ładnie się prezentuje , odwaliłeś kawał dobrej roboty i do tego kask Ci pasuje Mruga . Miłego śmigania Wesoly .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 21:58, 12 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Kawał dobrej roboty. Gratuluje Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 22:01, 12 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Ja na dotarciu zapiąłbym iglicę przynajmniej na 3 rowku od góry. Wesoly Lepiej żeby spaliła 0.5 litra więcej, niż by się miała zatrzeć. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następny Strona 18 z 22

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->remont SHL M11W dudek83
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group