Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11W] 1968 bodzys

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
[SHL M11W] 1968 bodzys <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bodzys
PostWysłany: Pon 21:27, 23 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Bylin jeszcze raz wielkie dzięki. Już zacząłem robić blaszkę ale nie wiem kiedy skończę brakuje mi czasu na wszystko Smutny a szkoda bo pojeździłbym sobie a tak to SHL stoi i się kurzy Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Śro 21:15, 07 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Panowie moja SHL Uruchomiona i jeździ Wesoly Wesoly niezła radocha z jazdy. Wymaga jeszcze kilku regulacji, ale jest dobrze bo jeszcze nie miałem problemu takiego żeby pchać do domu. Niestety cierpię na ciągły brak czasu i nie mam czasu na nic nawet na forum rzadko zaglądam Smutny Jak będę miał chwilę to opiszę jak to było s tym pierwszym uruchomieniem Mruga






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Śro 21:21, 07 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 23:02, 07 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Pięknie, jeszcse parę detali i perfekcja będzie Ok!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 8:53, 08 Paź 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Śliczny wiaterek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Czw 13:13, 08 Paź 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Piękna!!! Co to za korek od baku ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Czw 17:06, 08 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Korek baku jest ze skuterdębica niby dedykowany do SHL. Mój stary korek byl bardzo z fatygowany i nie nadawał się do regeneracji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Nie 11:47, 15 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Witam ponownie.
Dalszy ciąg perypetii mojego Wiatra.
Wizualnie nie wiele się zmieniło, doszły osłony boczne. Brakuje mi bagażnika i gumowej podkładki zasuwki stacyjki.

[link widoczny dla zalogowanych]

Strzeliła mi też sprężyna kick-startera, jest już wymieniona Wesoly
Ale mam problem z ustawieniem gaźnika ponieważ pali i jeździ wyłącznie na ssaniu. Zrobiłem nawet przyrząd do ustawiania poziomu paliwa jest ustawiona 2,5mm powyżej osi komory pływaka, a iglica na trzecim wcięciu od dołu nie wiem do końca jak to ustawić żeby bez ssania chodziło prawidłowo Smutny

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Nie 14:16, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doles11
PostWysłany: Nie 14:48, 15 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Spróbuj podkręcić dyszą od składu mieszanki paliwo - powietrze. Poza tym objawy wskazuja na nadmiar powietrza czli moze gdzieś łapie lewe powietrze. Najczesciej zdarza sie to na połaczeniu kruciec ssący z gaźnikiem. Czesto zdaża się że gaźnik wymaga planowania powierzchni łaczenia. Jeszcze bym takze spróbował założyć inny sprawdzony gaźnik do motocykla aby wyeliminować problem źle ustawionego zapłonu, przerwy na przerywaczu i świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Czw 9:22, 19 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Po ustawieniu poziomu paliw w gaźniku zapalił dopiero jak wykręciłem całkowicie śrubę od składu mieszanki. Ale nadal chodzi tylko na ssaniu. Spróbuję jeszcze uszczelnić połączenie gaźnik - filtr powietrza. filtr powietrza mam dodatkowa okręcony watoliną czy czymś takim spróbuję jeszcze go spryskać olejkiem.
Na podmiankę gaźnika nie mam ale to było by najlepsze rozwiązanie żeby sprawdzić o co tu tak naprawdę chodzi Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Czw 10:08, 19 Maj 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

akurat połączenie gaźnik-filtr powietrza jest tu najmniej winne. bardziej zwróć uwagę na połączenie gaźnik-kruciec i kruciec-cylinder bo tamtędy może się lewe powietrze dostawać. jeśli przed gaźnikiem się dostaje inną drogą niż filtr to jest to jeszcze do przeżycia, ale również dla spokoju to sprawdź. jeśli nie pomoże to faktycznie gaźnik do regulacji albo regeneracji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 11:50, 19 Maj 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

U mnie silnik strzelał w tłumi (za wczesny zapłon) opóźniałem go aż do 4,0 i nic to nie zmieniało. Następnego dnia odpalam i problem sam się zlikwidował Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doles11
PostWysłany: Sob 16:26, 04 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Hej!!! Jak Wiatr udało sie już Tobie uregulować gaźnik??
P.S. Kupiłem w tamtym tygodniu też M11W ;-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doles11 dnia Sob 16:28, 04 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pon 21:22, 06 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Witam
Uszczelniłem połączenie gaźnik - króciec - cylinder i coś się zmieniło, jest lepiej ale jeszcze to nie to. Teraz szukam nowego gaźnika tzn. "nowego" starego na podmiankę. Jak będę miał drugi to będzie można regenerować jeden a na drugim jeździć bo tak bez gaźnika moto nie może stać Mruga

Powoli rozglądam się też za akumulatorem 6V 10Ah tylko z gabarytami jest problem z pomiarów wychodzi na to że ma być 120 szeroki 60 głęboki i 120 wysoki. Jeżeli macie jakieś sprawdzone aku to bardzo proszę o sugestie, bo teraz to jakieś żelowe są i za bardzo nie wiem na co się zdecydować

P.S. doles11 fajnie że masz Wiatra Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Pon 21:23, 06 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pon 22:41, 06 Cze 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Żelowe są spoko,choć ja mam kwasowy i akurat kupiłem na wymiar Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Wto 10:26, 07 Cze 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Narazie znalazlem kwasowy o odpowiednich wymiarach za 92zł. Żelowego nie znalazlem takiego zeby pasowal Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny Strona 15 z 16

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11W] 1968 bodzys
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group