Autor |
Wiadomość
|
Marco
|
Wysłany: Sob 22:11, 07 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Coś Tobie spaprał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Nie 9:40, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2250
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Jest założony temat o tym, że tulejka do sworznia tłokowego jest zakładana mosiężna, a nie z brązu i chyba dwóm osoba się zatarła. To jest w temacie pawła gazeli remont z tego co się nie mylę. U Tawota rozwaliło miejsce na klin na wale po odpaleniu silnika, u marcoM11 wał się zacinał w jednym miejscu. I to na tyle co zdążyłem sobie przypomnieć, doczytać. Żeby nie było, na pewno są ludzie u których wszystko gra dalej, a motorki śmigają, ot taki wypadek przy pracy razy kilka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Nie 17:49, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Zgadza się. Taki mały wypadek przy pracy, że musiałem tylko rozbierać cały silnik, nic wielkiego. Kolejny wał oddałem do Pana Marka Olachowskiego, nie była to tania regeneracja, ale jestem jak na razie mega zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Nie 22:56, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja wiem że mi spaprał ale byłem w mojej okolicy u gościa i tak mi łachę robił, więc wracam do pana L.
Ale podjadę osobiście do niego, powiem mu jak było ostatnio i poproszę o rzetelność.
A może się uda tym razem.
Inny może też by coś spaprał?
Zarzekałem się że nie oddam mu niczego do roboty ale.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 23:47, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Dzisiaj zauważyłem że zaczyna mi coraz bardziej dzwonić w cylindrze. Po remoncie przejechane ponad 1500 km. Będę zmuszony chyba zwalić cylek i zajrzeć. Z wysyłką drugiego wału do pana L wstrzymam się do czasu postawienia diagnozy. Ale to może po sezonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 20:45, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Blachy po ładnym wypiaskowaniu
Obczaję jakie kolory i po niedzieli zawiozę do proszku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pare rzeczy wypolerowanych
[link widoczny dla zalogowanych]
części do ocynku przygotowane
[link widoczny dla zalogowanych]
dwie szczęki już obite a bębny przetoczone
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 17:30, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Cylinder wypiaskowany, pomalowany żaroodporną farbą i po ładnym!!!!! szlifie, tulejka z brązu fajnie spasowana ze sworzniem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Halski_lpu
|
Wysłany: Śro 21:34, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy
|
A jak jest z tymi łożyskami krytymi. Usuwacie wszystkie te uszczelnienia boczne, czy można któreś zostawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Śro 22:35, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Ja kupiłem zamknięte bo otwartych nie mieli i obustronnie odkryłem.
Uważam że łożysko musi być opłukiwane przez mieszankę lub olej porządnie.
Zamknięcie jednostronne nic nie daje bo zimering uszczelnia.
Dziś wymieniłem olej w amorkach i uszczelki.
Wziąłem się za licznik bo szkiełko było osobno z ramką i zank.
Mam chyba za małe szkiełko.
Czy ma ktoś może wymiar szkiełka do licznika????????????[/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Śro 22:36, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojtekH
|
Wysłany: Czw 8:48, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małogoszcz
|
Śrwdnica 57 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Czw 20:16, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Zawsze kupuję łożyska ZZ obustronnie zamknięte metalową osłoną i zdejmują osłonę od strony skrzyni korbowej. Ta osłona od strony simmeringu pomaga uszczelnić skrzynię korbową i chroni simmering przed uszkodzeniami. Od kiedy tak robię nigdy mi nie wypluło simmeringa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Czw 21:55, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Odebrałem dziś graty od malowania proszkowego.
Bajka- podkład czarny lub srebrny i lakier na to.
Coś fantastycznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A wczoraj dałem nowe uszczelniacze i olej do amorów
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz czekam tylko na bębny i silnik ze szkiełkowania u Picka no i na chromy bo ocynk odbieram jutro
WojtekH temat licznika opanowałem.
Mam to szkiełko tylko dziś znalazłem podkładkę pod nie i już pasuje wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Czw 22:09, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Pią 6:20, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Dlaczego rafki kół pomalowałeś na czarno? ,a nie na szary jak było w oryginale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gazela
|
Wysłany: Pią 7:50, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
|
Bo helę robię dla syna a jemu nie podobają się szare i chciał chromowane a ja gdzieś taką z czarnymi widziałem i strasznie mi się to podobało więc są czarne.
Nie zależy mi na oryginale, no ale tylko felgi będą odbiegać od oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miernik13
|
Wysłany: Pią 20:42, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrzeszów
|
Każdy robi według własnego uznania mi to nie przeszkadza,ale osobiście bardziej podobają mi się szare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|