Autor |
Wiadomość
|
wild
|
Wysłany: Nie 15:12, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wypicowany wcale nie musi oznaczać że gorszy - najważniejsze wg mnie to aby nie przesadzić z chromami i udziwnieniami. Ale najbardziej podobają mi się takie małe niedoróbki, np wolę oryginalne siedzenie niź odnowione z nowym obiciem, co dla innych pewnie byłoby wadą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
irek
|
Wysłany: Nie 15:45, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Ładnie Ci wyszła fumcia
Nie wiem natomiast czy nie powinieneś mieć innego tłumika. Tj. czarnego nierozbieralnego cygara.
Aha. Przy okazji może jeszcze ktoś wie. bo nie mogę się doczytać/ dopatrzeć itp.: czy pod zasuwką stacyjki powinna być guma (taka jak w SHLce) czy nie. U Ciebie ZWIERZU też nie widzę, co mnie raczej utwierdza w przekonaniu, że jej nie powinno być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:01, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
wild napisał: |
Wypicowany wcale nie musi oznaczać że gorszy - najważniejsze wg mnie to aby nie przesadzić z chromami i udziwnieniami. Ale najbardziej podobają mi się takie małe niedoróbki, np wolę oryginalne siedzenie niź odnowione z nowym obiciem, co dla innych pewnie byłoby wadą. |
Zgodzę się całkowicie, niestety dostępność oryginalnych siedzeń w wystarczającym stanie do np. SHL M04 jest bardzo ograniczona. Fajnie byłoby takowe mieć
bitels - nie bronię jakości PRL-owskich produktów, bo ciężko ją tu zdefiniować ;-) Jednak proponuję jak najbardziej pozytywne podejście do tematu, owszem zdarzały się niedoróbki, ale czy nie było też bdb sztuk? Potem ktoś niezorientowany w temacie przeczyta Twój post i tak rośnie kolejny mit, że wszystkie Polskie motocykle malowano fatalnie - a z taką tezą ciężko się zgodzić. Do puli mądrości ludowych należy dodać fakt, że "wszystkie wsk 175 mają problemy z elektryką, a skrzynie biegów trzeba wymieniać częściej niż paliwo w zbiorniku", no i oczywiście klasyk Junaczego iskrownika ;-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Nie 19:44, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Dzieki. Gdy 5 lat temu go składałem to nie ważny do końca był dla mnie pełen 100% oryginał. Jeśli chodzi o tłumik to faktycznie powinien być raczej czarny z tym, że ciężko by mi było usuwać łądny chrom z tłumika nowo kupionego za 250zł i kłaść na niego czarną farbę... może zrobie to jak dojde do wniosku, że ten będzie tego wymagał. Co nie zmienia faktu, że w tym modelu były montowane rozbierane cygara. Ze starego tłumika został mi jedynie fragment, który bezpośrednio przykręca sie do rury wydechowej i może on dodatkowo świadczyć o tym, że tłumik był rozbieralny. Co do rury... to próbowałem kupić nówkę i niestety rura od SHL wcale tu nie pasuje bo jest troche inaczej wyprofilowana także bede próbował reanimować oryginalną.
Ciężko jest mi znaleźć dokładny opis tego modelu w necie także postąpiłem w ten sposób, że skoro nie było pod kluczykiem tej gumy to jej nie zakładałem. Może ktoś posiada w pdf-ie jakies informacje o wfm-kach??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bitels
|
Wysłany: Nie 20:07, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Niestety więcej było tych gorszych i chałtury jak lepszych.
Ładne były tylko motocykle wystawowe i eksportowe.Reszta jak się udała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
irek
|
Wysłany: Nie 21:45, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Instrukcję zaciągnij se stąd:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudyweteran
|
Wysłany: Pon 22:56, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Maz
|
bardzo ładnie wyszła
a jak chcesz więcej info na temat dokładnie tego modelu odezwij się do mnie na priw mam taka samą w oryginale w stanie niezaciekawianym,ale śledzę od dawna info o tych z silnikiem s34 mogę podac kilka Ciekawostek jestem mało czasowy ostatnio ale się postaram cos podesłać
nara 3maj się dodam jeszcze tylko że bardzo rzadko spotykanym w tych modelach jest automat stopu a Ty masz wypełni oryginalny za co chylę czoła pozdro Rudy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Śro 17:24, 22 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:55, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
|
Piękna bez dwóch zdań
gratuluje
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Czw 2:21, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Dzięki. Fumka ta niestety nie ma papierów... Zatem postanowiłem ją zasiedzieć. Obecnie jestem na etapie takim, że po dwukrotnym odrzuceniu przez sąd mojego wniosku czekam z utęsknieniem na rozprawę, którą mam wyznaczoną na luty. Jak tylko będę miał prawo własności od razu lece do wydziału i rejestruję Trzymajcie kciuki bo walczę z tym od czerwca już ale na szczescie trzecia wersja wniosku byla prawidłowa (o czym człowiek dowiaduje sie po miesiącu od złożenia go....) Rozprawa kosztuje 40zł i trzeba niestety stać za każdym razem po 1,5 godziny przy składaniu wniosku bo zawsze sa kolejki (zalezy od sadu..) i denerwujący ludzie. Ale czego to się nie robi dla swych maszyn..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZWIERZU dnia Czw 2:28, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:37, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
|
Sąd to pestka, poczekaj aż wybierzesz się do wydziału komunikacji
|
|
Powrót do góry |
|
|
vecoo
|
Wysłany: Nie 14:28, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łapy
|
ja mam dosc fajną rame do m11 ze złomu ) i mam tez pytanie do wszystkich ludzi z forum potrzebne mi są klamka hamulca wfms34 sworzen s34 15mm i szpilki do ów silnika pzy okazji kupi bym jeszcze kompletną instalacje elektryczną ) jakby co piszcie lub dzwonie mozecie pisac nawet sms 514423926
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZWIERZU
|
Wysłany: Pon 11:16, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
No i niestety ale ponad rok temu sąd negatywnie rozpatrzyl moja sprawe z zasiedzeniem. Wiec teraz WFM dalej stoi w garazu, na szczescie Elkę mam na chodzie i zarejestrowana wiec nią się przemieszczam. A tak z czystej ciekawości spytam się czy komuś udalo sie zarejestrowac na zabytek motocykl bez umowy kupna i dowodu rejestracyjnego? Zna ktoś obecne koszty takiej rejestracji??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
towot
|
Wysłany: Pon 18:37, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Śledzę ten temat na bieżąco i niestety nie słyszałem o takim przypadku. wiele osób mówi/pisze, że można to zrobić ale jak do tej pory nie słyszałem o kimś takim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daszkes
|
Wysłany: Wto 12:32, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żyrardów
|
Mam dwa pytania jakie podali uzasadnienie negatywnej decyzji i który nr RAL dobrałeś lakieru? Co do rejestracji proponuję udać się na jakąś giełdę w wiadomym celu na prawdę tanio czasem można "zarejestrować"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daszkes dnia Wto 12:34, 12 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|